Menú

Oficina local d'habitatge

Amb motiu de la situació actual, us atendrem preferentment per telèfon i correu electrònic

Consulteu aquí el telèfon i correu electrònic de contacte per a cada tràmit d'habitatge:

LLISTAT DE TRÀMITS D'HABITATGE

Necessites suport per fer fer front al pagament del teu habitatge a causa de la crisi sanitària del COVID-19?

L'Oficina Local d'Habitatge ha posat en marxa un nou Servei d'Atenció Urgent en habitatge per atendre telefònicament i telemàticament les persones afectades per la crisi sanitària del COVID-19.

On som i què fem

L'Oficina local d'habitatge (OLH) us ofereix tota la informació relativa a l'habitatge i alhora us permet realitzar aquells tràmits en matèria d'habitatge que necessiteu.

L'OLH és l'oficina d'atenció ciutadana del servei d'Habitatge, treballa amb conveni amb l'Agència de l'Habitatge de Catalunya i està adherida a la Xarxa de serveis locals d'habitatge de la Diputacio de Barcelona.

Ens podeu trobar a la Pl. de la Vila, 8 . El nostre horari d'atenció al públic és de dilluns a divendres, de 9.30 a 14 h. Pe

Donada l'actual situació de crisi sanitària, l'atenció ciutadana es farà prioritàriament de forma telemàtica, però si us cal ser atesos de forma presencial, demaneu cita concertada trucant al telèfon 93 816 90 31 o be enviant-nos un correu a:habitatge@vilanova.cat

 

On som i què fem
T'ha sigut útil aquesta pàgina? Si No
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració
Utilitzem cookies per garantir-vos una millor experiència al web. Si continueu navegant, entendrem que n'accepteu el seu ús. Més informació D'acord