L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú vol millorar la qualitat de l'atenció a la ciutadania, tot facilitant una comunicació més fluïda amb els serveis públics municipals. Aquesta pàgina s'utilitza exclusivament per tramitar queixes.
Si creus que hi ha algun fet o esdeveniment que t'ha causat un perjudici o t'has sentit tractat injustament, si us plau, fes-nos-ho saber omplint el formulari. També si has enviat a l'Ajuntament una sol·licitud prèvia que no ha rebut resposta.
Aquesta finestra pretén millorar els mecanismes de participació ciutadana i des d'aquí mirarem de respondre totes les queixes que es formulen.
Moltes gràcies per ajudar-nos a millorar la ciutat!
L'app Millora VNG (disponible només en dispositius mòbils) és l'eina que l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú posa a disposició dels ciutadans per a comunicar incidències a l'espai públic.
Si al teu barri hi ha algun problema que vulguis comunicar, t'animem a usar aquest canal. Fes una fotografia del lloc o l'element en qüestió i envia-ho a l'Ajuntament mitjançant aquesta aplicació per a mòbils. Només t'hi has de registrar, és ben senzill!
Et pots descarregar l'aplicació Millora VNG en els següents enllaços:
Envia'ns un correu electrònic a suggeriments@vilanova.cat