Menú

Incidències, queixes i suggeriments

Vols fer un suggeriment?

Ajuda'ns a millorar: suggeriments@vilanova.cat 

Comunicació d'incidències

Vull comunicar una incidència a l'espai públic

Fes servir l'aplicació web MilloraVNG per avisar sobre avaries, mal estat d'elements a l'espai públic, brutícia, problemes a l'enllumenat, als contenidors o altres incidències que detectis pel carrer.

Introduir la informació i una fotografia de la incidència. Aquestes comunicacions arriben directament al departament responsable de gestionar-les. Des de cada servei s'informarà la persona usuària de l'estat de la seva petició. 

Accedeix-hi fent clic aquí! Et demanarà que et registris amb un correu electrònic per enviar-te un codi d'accés, segueix les instruccions.

I si tinc una incidència d'un altre àmbit?

Si vols notificar a l'Ajuntament alguna incidència que no tingui a veure amb l'espai públic, fes servir el correu electrònic incidencies@vilanova.cat.

Cal que hi indiquis el motiu de la incidència i les dades de contacte: nom i cognoms, i telèfon.

Vull presentar una reclamació en matèria de consum

L'OMIC només pot intervenir quan hi ha un conflicte de consum i la persona consumidora i l'empresa no han arribat a un acord. Per això és imprescindible que primer reclamis a l'empresa amb la qual hagis tingut el problema per mitjà de qualsevol canal que et permeti conservar una prova:

  • Full oficial de queixa, reclamació o denúncia de la Generalitat de Catalunya.
  • Correu electrònic.
  • Correu postal: carta certificada amb avís de recepció o burofax.
  • Formulari web.
  • Telèfon: si utilitzes aquest canal, recorda sempre demanar el número d'incidència de la trucada.

Un cop feta la reclamació (recomanem fer-ho per escrit), l'empresa té 30 dies per donar una resposta. Si no ho fa o aquesta no ha sigut satisfactòria, pots adreçar-te a l'OMIC per tal que estudiem i tramitem la teva sol·licitud.

Accedeix a la gestió de les reclamacions a l'OMIC

Vull presentar una reclamació en matèria de consum

Vull presentar una queixa

L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú vol millorar la qualitat de l'atenció a la ciutadania, tot facilitant una comunicació més fluïda amb els serveis públics municipals. Aquesta pàgina s'utilitza exclusivament per tramitar queixes.

Si creus que hi ha algun fet o esdeveniment que t'ha causat un perjudici o t'has sentit tractat injustament, si us plau, fes-nos-ho saber omplint el formulari. També si has enviat a l'Ajuntament una sol·licitud prèvia que no ha rebut resposta.

Aquesta finestra pretén millorar els mecanismes de participació ciutadana i des d'aquí mirarem de respondre totes les queixes que es formulen.

Moltes gràcies per ajudar-nos a millorar la ciutat!  

Accedeix al tràmit de queixes

Accedeix directament al formulari de queixes

Vull presentar una queixa

Vull fer un suggeriment

Si el que vols és fer un suggeriment sobre qualsevol aspecte de la ciutat o de la gestió municipal, fes-nos arribar la teva proposta a través d'un correu electrònic a suggeriments@vilanova.cat

T'ha sigut útil aquesta pàgina? Si No
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració
Utilitzem cookies per garantir-vos una millor experiència al web. Si continueu navegant, entendrem que n'accepteu el seu ús. Més informació D'acord