Menú

OAC - Oficina d'atenció a la ciutadania

Benvingut a l'Ajuntament, en què podem ajudar-te?

L'Oficina d'Atenció Ciutadana és un servei integral de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú que té com a objectiu resoldre les necessitats d'informació, gestió, orientació, tramitació i relació que tingui la ciutadania amb l'administració municipal.

L'OAC representa una aposta de l'Ajuntament de la ciutat per crear un nou model de relació amb els ciutadans i les ciutadanes, basat en criteris d'eficàcia i qualitat i amb un tracte totalment personalitzat on es facilita tota la informació necessària per resoldre les peticions plantejades.

Trucant des de Vilanova i la Geltrú al 010 atendrem les vostres necessitats d'informació del municipi i com resoldre algunes gestions municipals.

Podeu contactar amb l'OAC i sol·licitar informació a través dels següents canals d'atenció:

Atenció telefònica: 93 8140000 / 93 8143900 (010), de dilluns a divendres de 8 a 14 h. Sol·licitud de cites concertades de dilluns a divendres de 9.30 a 14 h. 
Correu electrònic: atencio@vilanova.cat

Abans de realitzar qualsevol tramitació informeu-vos trucant al telèfon 938140000 extensió 2750 de dilluns a divendres de 9.30 a 14 h. o enviant un correu electrònic a l'adreça atencio@vilanova.cat

Podeu consultar els horaris d'atenció aquí.

 

Benvingut a l'Ajuntament, en què podem ajudar-te?

Atenció presencial amb Cita Concertada

L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú ha implantat (11/05/2020) el sistema d'Atenció amb Cita Concertada (ACC) per a l'atenció al públic presencial.

Aquest nou sistema d'organització i gestió de les visites de persones externes, ja sigui ciutadania, entitats, empreses, usuaris, proveïdors, etc, es posa en funcionament d'acord amb la normativa actual i aplicant les mesures de seguretat i prevenció necessàries que garanteixin, no només la seguretat laboral dels treballadors i treballadores municipals, sinó també de les persones que necessàriament hagin de ser ateses presencialment.

Quan el ciutadà o ciutadana no pugui resoldre el dubte o realitzar el tràmit de manera telemàtica, mitjançant la web www.vilanova.cat, el telèfon o el correu electronic, podrà concertar una cita presencial, amb dia i hora.

Per fer-ho disposa d'un correu electrònic atencio@vilanova.cat i d'un número de telefòn 93 814 00 00.

Atenció presencial amb Cita Concertada

Atenció en línia

Podeu relacionar-vos en línia amb l'Administració, de manera telemàtica i sense necessitat de desplaçar-vos, a través de les diferents eines d'informació i tramitació disponibles a la Seu electrònica municipal. En aquest portal electrònic trobareu els diferents recursos telemàtics de gestió i informació, com la Carpeta Ciutadana, l'espai web en el que podeu realitzar consultes i gestions, així com tota la tramitació disponible en línia i a través del sistema VÀLid, detallada a cadascun dels tràmits descrits al catàleg de tràmits i gestions.

Atenció en línia

Necessites contactar amb algun d'aquests serveis?

Oficina Local de l'Habitatge
Atenció telefònica: 93 8140000
Per correu electrònic: habitatge@vilanova.cat
Servei d'atenció urgent COVID19

Servei de llicències i disciplina
Atenció telefònica: 93 8140000
Per correu electrònic: llicencies@vilanova.cat

Departament de Recaptació
Per correu electrònic: recaptacio@vilanova.cat

Servei de Medi Ambient (Centre de Resilència Can Pahissa)
Atenció telèfònica: 93 814.00.00
Per correu electrònic: mediamb@vilanova.cat

Oficina Jove Garraf .
Atenció telèfònica servei juvenil 649 634 282 garraf@oficinajove.cat
Atenció telefònica de treball 608 916 932 treball@oficinajove.cat
Atenció telefònica salut jove 678 508 612 salut@oficinajove.cat

Truca o envia un correu electrònic


OMIC. Oficina Municipal d'Informació al Consumidor
Atenció telefònica: 93 8935555
Per correu electrònic: omic@vilanova.cat

Acció Social 
Atenció telefònica: 93 8140000 / 648 469 349
Per correu electrònic: ssocials@vilanova.cat

IMET Institut Municipal d'Educació i Treball
Per correu electrònic per consultes i dubtes info@imet.cat

Companyia Municipal d'Aigües de Vilanova i la Geltrú
Atenció telefònica 900 844 845
Per correu electrònic: companyia@aiguesvng.cat

Informació i atenció a les dones i persones LGTBI
Per consultes i dubtes: de dilluns a divendres de 9.30 a 14 h
Truca a la Carme: 626 234 696
Tèlefon 24 h per atendre qualsevol situació de violència masclista  900 900 120 
Whatsapp 671 778 540

T'ha sigut útil aquesta pàgina? Si No
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració
Utilitzem cookies per garantir-vos una millor experiència al web. Si continueu navegant, entendrem que n'accepteu el seu ús. Més informació D'acord