Menú

OAC - Oficina d'atenció a la ciutadania

Benvingut a l'Ajuntament, en què podem ajudar-te?

L'Oficina d'Atenció Ciutadana és un servei integral de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú que té com a objectiu resoldre les necessitats d'informació, gestió, orientació, tramitació i relació que tingui la ciutadania amb l'administració municipal.

L'OAC representa una aposta de l'Ajuntament de la ciutat per crear un nou model de relació amb els ciutadans i les ciutadanes, basat en criteris d'eficàcia i qualitat i amb un tracte totalment personalitzat on es facilita tota la informació necessària per resoldre les peticions plantejades.

Trucant des de Vilanova i la Geltrú al 010 atendrem les vostres necessitats d'informació del municipi i com resoldre algunes gestions municipals.

 

Benvingut a l'Ajuntament, en què podem ajudar-te?

Totes les oficines d'atenció al públic de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú estaran tancades al públic, mentre duri l'Estat d'Alarma

Podeu contactar amb nosaltres pels següents canals d'atenció:

Atenció telefònica: 93 8140000 / 93 8143900 (010), de dilluns a divendres de 9 a 14 h.
Correu electrònic: atencio@vilanova.cat
Tràmits on-line: https://seuelectronica.vilanova.cat/tramits/

Atenció presencial

A l'OAC us atendrem presencialment per ordre d'arribada. Al taulell de l'oficina haureu d'agafar número i esperar que us toqui la tanda que serà anunciada en el rètol lluminós tot indicant el vostre torn i el número de la taula on sereu atesos. 

Aquests números per a l'atenció personalitzada a la taula es dispensaran fins 30 minuts abans del tancament de l'oficina, ja que no es pot fer cap assentament fora de l'horari de registre.

L'OAC és oberta generalment de dilluns a divendres de 8 a 19 h i els dissabtes de 10 a 13 h. A continuació, us relacionem els horaris especials al llarg de l'any.

Horari de Carnaval 2020: del 20 al 24 de febrer de 8 a 15h. Dissabte 22 de febrer tancat.

Horari de Setmana Santa 2020: dies 6, 8 i 9 d'abril de 8 a 15h. Dia 7 d'abril de 8 a 17h. Dissabte 11 d'abril tancat.

Horari d'estiu 2020: del 15 de juny fins el 12 de setembre, dilluns, dimecres, dijous i divendres de 8 a 15 h. Dimarts de 8 a 17 h. Excepte el dimarts 4 d'agost que l'horari serà de 8 a 15 h. Dissabtes tancat.

Horari de Nadal 2020/2021: del 21 de desembre del 2020 al 9 de gener del 2021, dilluns, dimecres, dijous i divendres de 8 a 15 h. Dimarts de 8 a 17 h. Dissabtes tancat.

Dies festius locals 2020, i per tant inhàbils: 17 de gener, festivitat de Sant Antoni Abat i 5 d'agost, Festa Major.

Horaris especials: 1 d'octubre i 7 de desembre de 8 a 15h.          

Dissabtes especials tancats: 18 de gener, 2 de maig, 14 de novembre i 5 de desembre.  

Atenció en línia

En cas de no poder-vos desplaçar fins a l'OAC, o si abans de fer-ho voleu fer alguna consulta prèvia, podeu adreçar-vos al servei d'atenció telefònica, consultar el catàleg de tràmits i serveis mitjançant la web municipal o comunicar-vos amb l'ajuntament a través del correu electrònic. En qualsevol dels casos rebreu una atenció ràpida i personalitzada.

Atenció telèfonica: 010 des de Vilanova o 93 814 39 00 des de fora de Vilanova. Atenció per correu electrònic: atencio@vilanova.cat

Atenció en línia: molts del tràmits que podeu fer presencialment ofereixen també l'opció de fer-los de forma telemàtica. A través del catàleg de tràmits i serveis podreu fer moltes gestions i relacionar-vos amb l'administració sense que us hagueu de desplaçar. L'eina per poder realitzar aquestes gestions es la Carpeta Ciutadana, el vostre espai privat dins l'Administració Oberta. Aquest espai recull les vostres dades específiques (tràmits, expedients, anotacions al registre, etc.) en un lloc on únicament vosaltres podeu accedir-hi. 

Tot i que en alguns casos es poden fer tramits en línia sense necessitat de contrastar la identitat del sol·licitant, en la gran majoria caldrà verificar la vostra identitat: per a aquesta identificació necessiteu un certificat digital vàlid (DNI electrònic, certificat d'IdCat o certificat de la FNMT); en altres casos us pot fer falta un codi d'usuari i contrassenya que us proporciona l'Ajuntament (codi CIP). Recordeu que aquests certificats digitals, emesos per les entitats autoritzades, han de ser vigents i operatius per completar els processos requerits de verificació, autenticació, validació i signatura de documents.

Tota la informació necessària per accedir a la Carpeta Ciutadana (obtenir el certificat digital o el codi d'usuari i contrassenya, característiques tècniques de l'ordinador, etc.) la podeu trobar a l'espai de la Seu electrònica, als tràmits en línia i en general al catàleg de tràmits descrits a la web vilanova.cat.

T'ha sigut útil aquesta pàgina? Si No
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració
Utilitzem cookies per garantir-vos una millor experiència al web. Si continueu navegant, entendrem que n'accepteu el seu ús. Més informació D'acord