Menú

OAC - Oficina d'atenció a la ciutadania

Ja pots demanar #Citaprèvia de manera online

Clica aquí per demanar hora

Benvingut, benvinguda. En què podem ajudar-te?

Benvingut, benvinguda. En què podem ajudar-te?

L'Oficina d'Atenció Ciutadana és un servei integral de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú que té com a objectiu resoldre les necessitats d'informació, gestió, orientació, tramitació i relació que tingui la ciutadania amb l'administració municipal.

L'OAC representa una aposta de l'Ajuntament de la ciutat per crear un nou model de relació amb els ciutadans i les ciutadanes, basat en criteris d'eficàcia i qualitat i amb un tracte totalment personalitzat on es facilita tota la informació necessària per resoldre les peticions plantejades.

Podeu contactar amb l'OAC i sol·licitar informació a través dels següents canals d'atenció:

Atenció telefònica: 93 814 39 00 / 010 (preu de la trucada del 010: 0,15 € per a l'establiment de la trucada i 0,18 € per minut), de dilluns a divendres de 8h a 14h.

Atenció presencial: podeu consultar els horaris d'atenció aquí.

Atenció telemàtica: enviant un correu electrònic a l'adreça atencio@vilanova.cat.

Atenció presencial amb cita demanada prèviament: l'Oficina d'Atenció Ciutadana posa a disposició de la ciutadania l'atenció amb cita prèvia, consulteu al catàleg de tràmits i gestions per informar-vos sobre quins tràmits podeu dur a terme en aquesta modalitat.


Podeu sol·licitar cita prèvia clicant aquí o des del terminal de tramitació ubicat a planta baixa del nostre Ajuntament.

Benvingut, benvinguda. En què podem ajudar-te?

Atenció en línia

Podeu relacionar-vos en línia amb l'Administració, de manera telemàtica i sense necessitat de desplaçar-vos, a través de les diferents eines d'informació i tramitació disponibles a la Seu electrònica municipal. En aquest portal electrònic trobareu els diferents recursos telemàtics de gestió i informació, com la Carpeta Ciutadana, l'espai web en el que podeu realitzar consultes i gestions, així com tota la tramitació disponible en línia i a través del sistema VÀLid, detallada a cadascun dels tràmits descrits al catàleg de tràmits i gestions.

Atenció en línia

Necessites contactar amb algun d'aquests serveis?

Oficina Local de l'Habitatge
Atenció telefònica: 93 814 00 00
Per correu electrònic: habitatge@vilanova.cat
Servei d'atenció urgent COVID19

Servei de llicències i disciplina
Atenció telefònica: 93 814 00 00
Per correu electrònic: llicencies@vilanova.cat

Departament de Recaptació
Per correu electrònic: recaptacio@vilanova.cat

Servei de Medi Ambient (Centre de Resilència Can Pahissa)
Atenció telèfònica: 93 814 00 00
Per correu electrònic: mediamb@vilanova.cat

Oficina Jove Garraf 
Atenció telèfònica servei juvenil 649 634 282 garraf@oficinajove.cat
Atenció telefònica de treball 608 916 932 treball@oficinajove.cat
Atenció telefònica salut jove 678 508 612 salut@oficinajove.cat

Truca o envia un correu electrònic


OMIC. Oficina Municipal d'Informació al Consumidor
Atenció telefònica: 93 8935555
Per correu electrònic: omic@vilanova.cat

Acció Social 
Atenció telefònica: 93 8140000 / 648 469 349
Per correu electrònic: ssocials@vilanova.cat

IMET Institut Municipal d'Educació i Treball
Per correu electrònic per consultes i dubtes info@imet.cat

Companyia Municipal d'Aigües de Vilanova i la Geltrú
Atenció telefònica 900 844 845
Per correu electrònic: companyia@aiguesvng.cat

Informació i atenció a les dones i persones LGTBI
Per consultes i dubtes: de dilluns a divendres de 9.30 a 14 h
Truca a la Carme: 626 234 696
Tèlefon 24 h per atendre qualsevol situació de violència masclista  900 900 120 
Whatsapp 671 778 540

T'ha sigut útil aquesta pàgina? Si No
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració
Utilitzem cookies per garantir-vos una millor experiència al web. Si continueu navegant, entendrem que n'accepteu el seu ús. Més informació D'acord