Benvinguda, benvingut. En què podem ajudar-vos?
L'Oficina d'Atenció Ciutadana és un servei integral de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú que té com a objectiu resoldre les necessitats d'informació, gestió, orientació, tramitació i relació que tingui la ciutadania amb l'administració municipal.
L'OAC representa una aposta de l'Ajuntament de la ciutat per crear un nou model de relació amb els ciutadans i les ciutadanes, basat en criteris d'eficàcia i qualitat i amb un tracte totalment personalitzat on es facilita tota la informació necessària per resoldre les peticions plantejades. Podeu accedir a consultar la nostra Carta de Serveis clicant aquí. Igualment, podeu consultar les memòries anuals del Servei accedint aquí.
Podeu contactar amb l'OAC i sol·licitar informació a través dels següents canals d'atenció:
Atenció telefònica: 93 814 39 00 / 010 (preu de la trucada del 010: 0,15 € per a l'establiment de la trucada i 0,18 € per minut), de dilluns a divendres de 8h a 14h.
Atenció presencial: podeu consultar els horaris d'atenció aquí.
Atenció telemàtica: enviant un correu electrònic a l'adreça atencio@vilanova.cat.
Atenció presencial amb cita demanada prèviament: l'Oficina d'Atenció Ciutadana posa a disposició de la ciutadania l'atenció amb cita prèvia, consulteu al catàleg de tràmits i gestions per informar-vos sobre quins tràmits podeu dur a terme en aquesta modalitat.
Podeu sol·licitar cita prèvia clicant aquí o des del terminal de tramitació ubicat a planta baixa del nostre Ajuntament.
Podeu relacionar-vos en línia amb l'Administració, de manera telemàtica i sense necessitat de desplaçar-vos, a través de les diferents eines d'informació i tramitació disponibles a la Seu electrònica municipal. En aquest portal electrònic trobareu els diferents recursos telemàtics de gestió i informació, com la Carpeta Ciutadana, l'espai web en el que podeu realitzar consultes i gestions, així com tota la tramitació disponible en línia i a través del sistema VÀLid, detallada a cadascun dels tràmits descrits al catàleg de tràmits i gestions. Si us cal, podeu sol·licitar suport en aquesta tramitació en línia a través de qualsevol dels canals d'atenció del nostre Servei.
Oficina Local de l'Habitatge
Atenció telefònica: 93 814 00 00
Per correu electrònic: habitatge@vilanova.cat
Servei de Llicències i Disciplina
Atenció telefònica: 93 814 00 00
Per correu electrònic: llicencies@vilanova.cat
Departament de Recaptació
Per correu electrònic: recaptacio@vilanova.cat
Servei de Medi Ambient (Centre de Resilència Can Pahissa)
Atenció telèfònica: 93 814 00 00
Per correu electrònic: mediamb@vilanova.cat
Oficina Jove Garraf
Atenció telèfònica servei juvenil 649 634 282 garraf@oficinajove.cat
Atenció telefònica de treball 608 916 932 treball@oficinajove.cat
Atenció telefònica salut jove 678 508 612 salut@oficinajove.cat
OMIC. Oficina Municipal d'Informació al Consumidor
Atenció telefònica: 93 8935555
Per correu electrònic: omic@vilanova.cat
Acció Social
Atenció telefònica: 93 8140000 / 648 469 349
Per correu electrònic: ssocials@vilanova.cat
IMET Institut Municipal d'Educació i Treball
Per correu electrònic per consultes i dubtes info@imet.cat
Companyia Municipal d'Aigües de Vilanova i la Geltrú
Atenció telefònica 900 844 845
Per correu electrònic: companyia@aiguesvng.cat
Informació i atenció a les dones i persones LGTBI
Per consultes i dubtes: de dilluns a divendres de 9.30 a 14 h
Truca a la Carme: 626 234 696
Tèlefon 24 h per atendre qualsevol situació de violència masclista 900 900 120
Whatsapp 671 778 540