L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, compta des del 15 de març de 1986 amb l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor.
L'OMIC és un servei gratuït dirigit a persones consumidores, empreses i usuaris que, a través de l'assessorament directe els ajuda a conèixer i defensar els seus drets i deures en temes de consum.
ELS NOSTRES SERVEIS :
- Informació i assessorament sobre els seus drets com a consumidors i de com actuar davant d'un problema de consum, de manera presencial, telefònica i telemàtica.
- Tramitació de queixes i reclamacions de consumidors residents a Vilanova i la Geltrú cercant, si és possible, una solució o conciliació entre les parts mitjançant la negociació, la mediació, en el seu cas el trasllat a la Junta Arbitral (per aquelles empreses que estiguin adherires) o en el seu cas la via judicial o organisme competent.
- Control i disciplina de mercat: Campanyes i inspecció de consum.
- Activitats de consum als centres educatius.
DÍPTIC