Menú

OMIC - Oficina municipal d'informació al consumidor

L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, compta des del 15 de març de 1986 amb l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor.

L'OMIC és un servei gratuït dirigit a persones consumidores, empreses i usuaris que, a través de l'assessorament directe els ajuda a conèixer i defensar els seus drets i deures en temes de consum.

ELS NOSTRES SERVEIS :

  • Informació i assessorament sobre els seus drets com a consumidors i de com actuar davant d'un problema de consum, de manera presencial, telefònica i telemàtica. 
  • Tramitació de queixes i reclamacions de consumidors residents a Vilanova i la Geltrú cercant, si és possible, una solució o conciliació entre les parts mitjançant la negociació, la mediació, en el seu cas el trasllat a la Junta Arbitral (per aquelles empreses que estiguin adherires) o en el seu cas la via judicial o organisme competent. 
  • Control i disciplina de mercat: Campanyes i inspecció de consum. 
  • Activitats de consum als centres educatius. 

DÍPTIC 

Tràmits presencials i en línia de l'OMIC

T'ha sigut útil aquesta pàgina? Si No
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració
Utilitzem cookies per garantir-vos una millor experiència al web. Si continueu navegant, entendrem que n'accepteu el seu ús. Més informació D'acord