Menú

OMIC - Oficina municipal d'informació al consumidor

Informem, assessorem i aconsellem en defensa dels drets dels consumidors i usuaris

L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, compta des del 15 de març de 1986 amb l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor.

L'OMIC us informarà l'assessorament directe sobre els vostres drets com a consumidors o usuaris i de com actuar davant d'un problema de consum. També us podrà tramitar la vostra reclamació cercant, si és possible, una solució entre les parts o, en el seu cas, traslladant-la a la Junta Arbitralo l'administració o organisme corresponent.

L'OMIC són experts en la defensa dels vostres drets:

  • La protecció de la salut i la seguretat
  • La protecció dels ingressos econòmics
  • La informació i l'educació en matèria de consum
  • La presentació, la consulta i la participació
  • La protecció jurídica i la reparació de danys
  • La defensa de l'ambient i de la qualitat de vida

L'OMIC són experts en l'assessorament sobre:

          - Habitatge: Lloguer i compra 
          - Automòbils: Compra, tallers i reparacions 
          - Serveis financers: Bancs, clàusules abusives
          - Assegurances: Llar, salut, vehicles, etc. 
          - Serveis bàsics: Telefonia fixa/mòbil, aigua, gas i electricitat 
          - La protecció i formació: Pedagogia de consum 
          - Reparacions i manteniment: Serveis tècnics i reformes llar 
          - Telecomunicacions: Internet i operadores

 

Informem, assessorem i aconsellem en defensa dels drets dels consumidors i usuaris

Volem conèixer la vostra opinió

Enquesta de satisfacció

 

Encuesta de satisfacción

T'ha sigut útil aquesta pàgina? Si No
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració
Utilitzem cookies per garantir-vos una millor experiència al web. Si continueu navegant, entendrem que n'accepteu el seu ús. Més informació D'acord