Dies | Horari |
---|---|
De dilluns a divendres | Dilluns, dimecres, dijous i divendres de 8 a 15 hores. Dimarts de 8 a 17 hores. Els números per a l'atenció personalitzada a taula es dispensaran fins a 30 minuts abans del tancament de l'Oficina. |
. | Podeu contactar amb nosaltres pels següents canals d'atenció: Atenció telefònica: 93 8140000 / 93 8143900 (010), de dilluns a divendres de 8 a 14 h. PER CITES CONCERTADES DE de 9,30 a 14 hores. Preu trucada del 010: 0,15€ per a establiment de trucada i 0,18€ per minut. |
Dies festius locals 2021 | 15 de febrer (Dilluns de Carnaval) 5 d'agost (Festa Major) |
Dimarts 7 de desembre | Horari especial de 8 a 15 hores. |
L'Oficina d'Atenció Ciutadana és un servei integral de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú que té com a objectiu resoldre les necessitats d'informació, gestió, orientació, tramitació i relació que tingui la ciutadania amb l'administració municipal.
L'OAC representa una aposta de l'Ajuntament de la ciutat per crear un nou model de relació amb els ciutadans i les ciutadanes, basat en criteris d'eficàcia i qualitat i amb un tracte totalment personalitzat on es facilita tota la informació necessària per resoldre les peticions plantejades.
Trucant des de Vilanova i la Geltrú al 010 atendrem les vostres necessitats d'informació del municipi i com resoldre algunes gestions municipals.
Abans de realitzar qualsevol tramitació informeu-vos trucant al telèfon 938140000 extensió 2750 de dilluns a divendres de 9,30 a 14 hores, o enviant un correu electrònic a l’adreça atencio@vilanova.cat.
Podeu consultar el catàleg de tràmits i serveis mitjançant la web municipal o comunicar-vos amb l'ajuntament a través del correu electrònic. En qualsevol dels casos rebreu una atenció ràpida i personalitzada.