Menú

Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC

Comparteix:

Horari

Dies Horari Preus Observacions
Horari general d'atenció

Atenció presencial sense cita prèvia (consulteu al catàleg de tràmits i gestions quins tràmits podeu dur a terme en aquesta modalitat).

Dilluns, dimecres, dijous i divendres, de 8 a 15 h.

Dimarts, de 8 a 17 h.

Els números per a l'atenció personalitzada a la taula es dispensaran fins a 30 minuts abans del tancament de l'oficina.

Atenció presencial amb cita prèvia (consulteu al catàleg de tràmits i gestions per informar-vos sobre quins tràmits podeu dur a terme en aquesta modalitat).  

De dilluns a divendres, de 8 a 19 h.

Podeu sol·licitar cita prèvia clicant aquí o des del terminal de tramitació ubicat a planta baixa del nostre Ajuntament. 

.

Podeu contactar amb nosaltres pels següents canals:

Atenció telefònica: 93 814 00 00 / 93 814 39 00, de dilluns a divendres de 8 a 14 h. 
Correu electrònic: atencio@vilanova.cat
Tràmits on-linehttps://seuelectronica.vilanova.cat/tramits/

Horaris especials d'atenció i festius

Calendari festiu

Segons l'ORDRE EMT/153/2023, de 29 de maig, per la qual s'estableix el calendari oficial de festes laborals a Catalunya per a l'any 2024, seran festes laborals a Catalunya durant l'any 2024:

  • 1 de gener, dilluns.
  • 6 de gener, dissabte.
  • 29 de març, divendres.
  • 1 d'abril, dilluns.
  • 1 de maig, dimecres.
  • 24 de juny, dilluns.
  • 15 d'agost, dijous.
  • 11 de setembre, dimecres.
  • 12 d'octubre, dissabte.
  • 1 de novembre, divendres.
  • 6 de desembre, divendres.
  • 25 de desembre, dimecres.
  • 26 de desembre, dijous.

El Ple de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú va acordar en la seva sessió ordinària del 31 de juliol establir les dues festes locals de la ciutat per a l'any 2024, que són:

  • 17 de gener, dimecres, Festivitat de Sant Antoni Abat.
  • 5 d'agost, dilluns, Festivitat de la Mare de Déu de les Neus.

Horaris especials

  • Reis 2024: dies 3, 4 i 5 de gener de 8 a 15 h. Dia 2 de gener 8 a 17 h.
  • Carnaval 2024: dies 8, 9 i 12 de febrer de 8 a 15 h.
  • Setmana Santa 2024: dies 25, 27 i 28 de març  de 8 a 15 h. Dia 26 de març de 8 a 17 h.
  • Estiu 2024: del 25 de juny fins el 13 de setembre: de dilluns, dimecres, dijous i divendres de 8 a 15h. Dimarts de 8 a 17 h.
  • Nadal i Reis 2024/2025: del 23 de desembre del 2024 al 3 de gener del 2025 de 8 a 15 h.

Els números per a l'atenció personalitzada a taula es dispensaran fins a 30 minuts abans del tancament de l'Oficina

Horaris del Registre General d'Entrada

Consulteu els horaris accedint aquí

Descripció

L'Oficina d'Atenció Ciutadana és un servei integral de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú que té com a objectiu resoldre les necessitats d'informació, gestió, orientació, tramitació i relació que tingui la ciutadania amb l'administració municipal.

L'OAC representa una aposta de l'Ajuntament de la ciutat per crear un nou model de relació amb els ciutadans i les ciutadanes, basat en criteris d'eficàcia i qualitat i amb un tracte totalment personalitzat on es facilita tota la informació necessària per resoldre les peticions plantejades.

Trucant des de Vilanova i la Geltrú al 010 atendrem les vostres necessitats d'informació del municipi i com resoldre algunes gestions municipals.

 

PORTAOFICINA2.JPG
PORTAOFICINA.JPG

Situació

Navegador no compatible: revisi la Configuració de la visualització de compatibilitat
  • 41.22409762
  • 1.72598554
  • OVP_UNIC
  • ciutat
  • 19
  • S

Tràmits que s'hi poden fer

Consulta totes les fitxes relacionades amb:

Oficines i serveis municipals
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració