Menú

Informacions econòmiques

Al costat de les persones

L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú ha impulsat un seguit de mesures que pretenen alleugerir la pressió econòmica i financera de la ciutadania. 

Quotes escolars: Quant a les escoles municipals, llars d'infants, Escola de Música i EMAID, no es passarà el rebut del mes d'abril. També es regularitzarà, un cop restablert el funcionament habitual, el retorn de quotes dels serveis de menjador, tallers i extraescolars de les mateixes.

Beques menjador: La Regidoria d'Acció Social atén els infants beneficiaris de la beca menjador, mentre les famílies no disposen de la targeta moneder que ja està facilitant el Departament d'Educació de la Generalitat.

Lloguer d'habitatges municipals: Els habitatges municipals de lloguer gaudiran d'una moratòria de la quota del mes d'abril. 

Zona Blava: Suspensió de totes les zones blaves.

Ajornament dels rebuts domiciliats en la modalitat de fraccionament

  • S'ajorna fins al mes de juny el pagament dels tributs municipals pel sistema de fraccionament.
    Els ciutadans i ciutadanes que havien optat a aquesta modalitat, consistent en fraccionar les taxes i impostos en onze mesos, no rebran la notificació de pagament dels rebuts corresponents als mesos de març, abril i maig. Quan es normalitzi la situació, l'Ajuntament estudiarà la manera de recuperar els imports aquests tres mesos, oferint facilitats als contribuents

Impost sobre Béns Immobles, Urbana (IBI)

Període de pagament del 4 de maig a l'1 de setembre. (s'amplia el termini

En cas que el rebut estigui domiciliat:

Ajornament del cobrament dels rebuts domiciliats de l'Impost sobre Béns Immobles, Urbana, d'aquest any segons el calendari següent:

  • 1r. termini (25%) 1 de juliol
  • 2n. termini (25%) 1 de setembre
  • 3r. termini (25%) 2 de novembre
  • 4t. termini (25%) 1 de desembre

Impost sobre Béns Immobles, Rústica (IBI)

Període de pagament del 4 de maig a l'1 de setembre. (s'amplia el termini

En cas que el rebut estigui domiciliat:

  • 1r. termini (50%) 1 de setembre
  • 2n. termini (50%) 1 de desembre

Rebuts de l'Impost sobre Vehicles de Tracció Mecànica

Pròrroga del termini voluntari de pagament fins el 2 de juny de 2020.

La càrrega en compte dels rebuts domiciliats es realitzarà en aquesta data.
 

Rebuts de la Taxa de Guals

Nova pròrroga del termini voluntari de pagament fins el 3 de juliol de 2020.

La càrrega en compte dels rebuts domiciliats es realitzarà en aquesta data.
 

Rebut de la brossa (particulars)

Ampliació termini pagament . Del 4 de maig a l'1 de setembre

En cas que el rebut estigui domiciliat

  • 1r termini (50%) 1 de setembre de 2020
  • 2n termini (50%) 1 de desembre de 2020

Atenció als contribuents

L'atenció al contribuent es continua prestant a través dels següents canals:

- Telemàtica a la pàgina web de l'Ajuntament (www.vilanova.cat)

- Correu electrònic, per rebre i contestar consultes, a les adreces: 

Al costat del teixit empresarial local

Novetat !
Els establiments de restauració tindran una bonificació del 35% de la taxa de terrasses i de la taxa de brossa industrial ( informació) (decret)


Impost d'Activitats Econòmiques (IAE)

Període de pagament: De l'1 de setembre al 2 de novembre (Nous terminis

Si el rebut el teniu domiciliat

  • 1r termini (50%) 1 d'octubre de 2020
  • 2n termini (50%) 1 de desembre de 2020

Rebut de la brossa establiments

Període de pagament: De l'1 de setembre al 2 de novembre (Nous terminis

Si el rebut el teniu domiciliat

  • 1r termini (50%) 1 d'octubre de 2020
  • 2n termini (50%) 1 de desembre de 2020

Taxa Ocupació Via pública

Període de pagament: De l'1 de setembre al 2 de novembre (Nous terminis

Si el rebut el teniu domiciliat

  • 1r termini (50%) 1 d'octubre de 2020
  • 2n termini (50%) 1 de desembre de 2020
     

Servei gratuït de consultoria per a autònoms, pimes i emprenedors

Canalitzat per la Regidoria d'Empresa i Innovació, aquest servei pretén donar un cop de mà al teixit productiu de la ciutat, en especial a les empreses locals, autònoms, emprenedors i pimes, en aquells dubtes, consultes o qüestions relacionades amb la situació actual i l'aplicació de les mesures que la Generalitat i l'Estat espanyol han posat en marxa per aquest col·lectiu. La consulta es pot adreçar per correu electrònic a la Regidoria d'Empresa i Innovació des d'on es tramitarà amb la màxima agilitat.

Més informació 

Preguntes freqüents en relació a l'activitat laboral permesa aprovada en el NOU Decret Llei 10/2020 de 29 de març

Mesures de suport a empreses i treballadors/res

Informació resumida de les diferents mesures econòmiques, aprovades per les diferents administracions per frenar l'impacte econòmic provocat per la Covid-19 en les empreses i treballadors/es autònoms
Document resum

Mesures de suport a empreses i treballadors/res
T'ha sigut útil aquesta pàgina? Si No
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració
Utilitzem cookies per garantir-vos una millor experiència al web. Si continueu navegant, entendrem que n'accepteu el seu ús. Més informació D'acord