Menú

Defensora de la ciutadania

Vetllant pels drets de la ciutadania de Vilanova i la Geltrú

La Defensora de la Ciutadania de Vilanova i la Geltrú, Núria Plana Morata, vetllarà per defensar els drets que tenen les persones davant de l'Administració Municipal, del seu funcionament i dels organismes que en depenen. Ella atendrà i tractarà les QUEIXES i CONSULTES que li feu arribar.

Quan el motiu de la visita sigui una queixa, caldrà que aquesta hagi estat presentada prèviament a l'administració pel propi ciutadà o ciutadana. La Defensora de la Ciutadania també podrà actuar, si ho creu convenient, d'ofici.

La Defensora de la Ciutadania compleix les seves funcions amb independència i objectivitat, tot garantint la confidencialitat i la qualitat de la seva tasca.

Vetllant pels drets de la ciutadania de Vilanova i la Geltrú

Núria Plana vocal de la nova Junta del Fòrum de síndics

L'Assemblea de membres del Forumsd que es va celebrar el 27 de febrer de 2020 a Santa Coloma de Gramenet va aprovar la nova Junta Directiva de l'entitat

La nova Junta Directiva estarà integrada per les defensores i defensors de L'Hospitalet, Terrassa, Cruïlles-Monells-Sant Joan de l'Heura, la Seu d'Urgell i Vilanova i la Geltrú.

 

Núria Plana vocal de la nova Junta del Fòrum de síndics

Vols presentar un suggeriment, una queixa o una consulta a la Defensora?

Demana una entrevista per correu electronic, per telefon al 93 814 74 06, internet a la web municipal o presencialment a l'Oficina del Defensor

La Defensora de la Ciutadania, tot el que et cal saber

Qui és i Què fa?

És una institució, independent i imparcial, que té per objectiu defensar els drets del ciutadans i de les ciutadanes de Vilanova i la Geltrú en relació a totes aquelles actuacions de l'Ajuntament i dels organismes que en depenen.

És elegit/da pel Ple municipal.

Sobre quins assumptes és competent?

Els assumptes que tracta són els relacionats amb l'administració municipal, sobre el tracte rebut en organismes municipals o que siguin de competència municipal i problemes de la ciutadania que tinguin o facin referència a temes de competència municipal.

No tracta temes en què no estigui implicat l'Ajuntament de la ciutat, tampoc problemes entre veïnat o sobre arrendaments que pertoquen a d'altres administracions o queixes pendents d'alguna resolució judicial. En tots aquests casos, el/la Defensor/a de la Ciutadania sempre informarà o aconsellarà sobre l'organisme competent en cada cas.

Com treballa?

Organitza entrevistes, en hores convingudes, amb les persones que li demanen la seva atenció. Es poden sol·licitar les entrevistes per web, per email, per telèfon i fins i tot personalment.

El/La Defensor/a també podrà intervenir d'ofici en cas que ho cregui convenient.

On la trobareu i com podeu contactar-hi?

La seva oficina és al Centre Cívic La Geltrú, a la plaça Associació d'Alumnes Obrers, s/n. 

També podreu contactar-hi a través del telèfon 93 814 74 06, a través de l'email defensor@vilanova.cat i al web municipal.

Memòria de la Defensora de la Ciutadania

T'ha sigut útil aquesta pàgina? Si No
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració
Utilitzem cookies per garantir-vos una millor experiència al web. Si continueu navegant, entendrem que n'accepteu el seu ús. Més informació D'acord