Menú

Arena 1.000, competició de l'Arena Handball Tour

Un circuït amb tres seus per al 2024: Vilanova i la Geltrú, Torrox i Laredo

La Reial Federació Espanyola d'Handbol organitza cada any el circuit de l'Arena Handball Tour, una sèrie de torneigs d'handbol platja arreu del litoral de la península Ibèrica que en 2024 es configura amb tres seus confirmades. Vilanova i la Geltrú serà la primera de les platges amfitriones del calendari de competicions.

El circuit comença a Vilanova i la Geltrú. L'Arena 1.000 torna a Catalunya després de vuit anys d'absència. Les platges de Ribes Roges i Darró acolliran els camps de joc de la competició que es farà  entre el 7 i el 9 de juny pròxims. S'espera la presència de 150 equips inscrits a la competició i la ciutat acollirà prop de 1.500 esportistes de tot l'estat.

L'Arena Handball Tour farà parada també el 19, 20 i 21 de juliol a Torrox (Màlaga). La platja de la Ferrara amb instal·lacions específiques per a la pràctica d'esports de platja des de ja fa força edicions i que és cita obligada del circuit Arena.

La darrera incorporació al Circuit ha estat la localitat de Laredo ( Cantàbria) que acollirà un torneig entre el 2 i el 4 d'agost a la seva platja de la Salvé.

Durant l'estiu l'Arena Hadball Tour es complementa amb altres competicions de referència com el Torneig Internacional d'Espanya, que és la competició preludi del circuit Arena i que tindrà lloc a les platges de la Línia de la Concepció (Cadis) els dies 1 i 2 de juny.

El calendari de competicions estivals d'handbol platja es tancarà també a Cadis del 15 al 18 d'agost amb el campionat d'Espanya.  La copa d'Espanya  i el Campionat d'Espanya de seleccions Autonòmiques que tindrà lloc a CESA se celebraran a la Manga del Mar Menor (Múrcia).

Un circuït amb tres seus per al 2024: Vilanova i la Geltrú, Torrox i Laredo
T'ha sigut útil aquesta pàgina? Si No
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració
Utilitzem cookies per garantir-vos una millor experiència al web. Si continueu navegant, entendrem que n'accepteu el seu ús. Més informació D'acord