Un dels suports que oferim a les famílies és ajudar-les a entendre les seves factures, a fer-les més barates i a ajustar el consum energètic de la seva llar.
Aquesta ajuda és especialment necessària quan hi ha dificultats per pagar els subministraments. També quan no podem mantenir casa nostra amb un mínim confort de temperatura.
Aquest assessorament s'ofereix en grups amb el suport d'una treballadora social i d'un assessor energètic.
La sessió de grup dura 2 hores i aconsegueix que les persones marxin sabent què han de fer, com i on, per a pagar el menys possible d'aigua, llum i gas. També ajuda a entendre les factures i a saber quins són els drets i les obligacions amb les companyies subministradores.
Fer-ho en grup ajuda a què s'entengui més fàcil i a què es puguin comparar les diferents tarifes i descomptes. Tothom veu quant pot estalviar i si té els subministraments contractats de la manera que més li convé.
Adreça: carrer de Marquesat de Marianao, 2 baixos.
Telèfon: 93 814 00 00 extensió 3420.
Horari d'atenció presencial: de dilluns a divendres de 9.30 h a 14 h i dimecres a la tarda de 15 h a 17.30 h.
Correu electrònic: ssocials@vilanova.cat