L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú és a les xarxes socials per parlar amb la ciutadania, per escoltar i per respondre les inquietuds de les persones. Per això, els perfils de l'Ajuntament intentaran donar resposta a les interpel·lacions, sempre que:
- La voluntat de la comunicació de la ciutadania sigui obtenir una resposta i/o posar en relleu alguna situació.
- La comunicació sigui respectuosa.
- La comunicació no busqui fer publicitat o difusió comercial i/o ideològica.
L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú es reserva el dret d'esborrar comentaris i/o boquejar i/o denunciar usuaris si els seus comentaris:
- No mantenen el respecte i/o ofenen o atempten contra la dignitat d'altres persones.
- Utilitzen expressions grolleres o de mal gust
- Contenen dades de caràcter personal.
- Tenen com a objectiu enganyar, desorientar o estafar la ciutadania.
- Violen la llei de drets d'autoria i de la propietat intel·lectual.
- Contenen contingut promocional o brossa (spam).
- No tenen a veure amb la temàtica del contingut publicat
L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú només es responsabilitza dels continguts que emet a través dels seus canals.