Menú

Bon ús de les xarxes socials municipals

L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú és a les xarxes socials per parlar amb la ciutadania, per escoltar i per respondre les inquietuds de les persones. Per això, els perfils de l'Ajuntament intentaran donar resposta a les interpel·lacions, sempre que:

  • La voluntat de la comunicació de la ciutadania sigui obtenir una resposta i/o posar en relleu alguna situació.
  • La comunicació sigui respectuosa.
  • La comunicació no busqui fer publicitat o difusió comercial i/o ideològica.

L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú es reserva el dret d'esborrar comentaris i/o bloquejar i/o denunciar usuaris si els seus comentaris:

  • No mantenen el respecte i/o ofenen o atempten contra la dignitat d'altres persones.
  • Utilitzen expressions grolleres, insults o agressions verbals.
  • Contenen dades de caràcter personal.
  • Tenen com a objectiu enganyar, desorientar o estafar la ciutadania.
  • Violen la llei de drets d'autoria i de la propietat intel·lectual.
  • Contenen contingut promocional o brossa (spam).
  • No tenen a veure amb la temàtica del contingut publicat

En cas de bloquejar un usuari o usuària, aquesta situació durarà un termini de tres mesos la primera vegada. La segona vegada, el bloqueig durarà un any, i la tercera, serà indefinidament.

L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú només es responsabilitza dels continguts que emet a través dels seus canals.

T'ha sigut útil aquesta pàgina? Si No
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració
Utilitzem cookies per garantir-vos una millor experiència al web. Si continueu navegant, entendrem que n'accepteu el seu ús. Més informació D'acord