QUE ÉS L'INLLED?
L'INLLED és una eina pràctica que té com a finalitat contribuir a una planificació més inclusiva a partir de l'auto-avaluació del grau d'atenció a les diversitats adreçada a entitats i empreses organitzadores d'activitats i serveis de lleure educatiu infantil i juvenil .
QUINS ÀMBITS INCORPORA?
Trobem indicadors que poden aportar una informació essencial en relació a l'atenció a les diversitats. Poden ser elements propis de la planificació, de la intervenció i del procés d'avaluació.
QUINS ASPECTES PODEM TENIR EN COMPTE PER FER-NE ÚS?
COM UTILITZAR-LA?
L'INLLED és una eina d'ús lliure i gratuït que es pot consultar al web mitjançant un l'enllaç. Un cop s'hi accedeix, per tal d'emplenar-la i desar-la, cal iniciar la sessió amb un compte de gmail i fer-ne una còpia .
Es pot utilitzar en la seva totalitat o bé analitzar per separat cada un dels àmbits.
Els diferents àmbits incorporen un conjunt d'indicadors que compten amb cinc opcions de valoració possibles. En cada cas, hi ha la possibilitat d'afegir comentaris per tal d'identificar aspectes que han determinat la valoració final i poder-los contrastar en el futur. A més, a cada àmbit es preveu un espai per a identificar futurs reptes de treball fruit de l'anàlisi en equip.
Les opcions de valoració numèrica són:
0. No s'escau: L'aspecte que es proposa valorar no té sentit o no correspon al servei o activitat que s'avalua.
1. Desatès: Indicador no atès. No es duen a terme accions que el treballin en aquest moment.
2. Poc atès: Indicador amb un grau d'atenció insuficient.
3. Atès: Indicador atès, amb marge de millora.
4. Molt atès: Indicador assolit del tot. Nivell d'atenció òptim.
En l'apartat de planificació, un cop obtinguda la gràfica fruit de la valoració de cada àmbit, podreu concretar els aspectes on considereu que hi ha marge de millora i fer-ne una priorització.