Associació de Vilanova i la Geltrú que va néixer l’octubre de 2006 amb el propòsit d’omplir el forat que havien deixat altres associacions de la ciutat, tant les històriques com les més joves.
Tot i tenir activitat durant tot l’any, en el calendari canpistrauenc hi destaquen el Carnaval per una banda i la Festa Major per l’altra, amb el ja popular Tingladu.
L’acte més potent que organitza l’entitat és El Tingladu, un festival de cultura i música catalana que se celebra des de 2008 a Vilanova i la Geltrú.
És un festival sense ànim de lucre que es realitza gràcies a la col·laboració de més de 200 voluntaris de tot el poble.
Actualment el local social és al carrer Unió, número 29, on hi trobareu preus populars i una programació cultural de contingut social i polític.