Menú

El mercat de Segona mà presenta un mercat virtual local

Comparteix:
30/05/2018 15:12

Diumenge, nova edició a la rambla de Sant Jordi, amb moltes novetats

 Aquest diumenge, 3 de juny, es durà a terme a la rambla Sant Jordi una nova edició de Mercat de segona mà i Intercanvi. Aquesta serà una edició plena de novetats, com ara la presentació d'una web pensada per fer de mercat virtual de segona mà en l'àmbit local, elaborada com a treball de final de grau d'un alumne de l'institut Joaquim Mir.


Web mercat de 2a màA més, l'espai d'activitats i d'informació i assessorament s'amplia, amb tallers a càrrec d'Humana, que ensenyarà com fer titelles i bosses amb roba usada, i dels Makers VNG que ajudaran a la reparació de petits electrodomèstics. Una altra de les activitats destacades pel matí de diumenge és un taller sobre energia fotovoltaica, que serà el tret de sortida de la Setmana de l'Energia.

La zona de foodtracks amb productes sostenibles incorpora gelats vegans i cerveses artesanes, a més de la cantina solar i el punt de venda de l'associació Ecoci al migdia es farà una paella popular vegana.

Com en edicions anteriors, a més, a la rambla Sant Jordi hi haurà l'inflable per a nens i nenes "recicla saltant", la deixalleria mòbil, un punt d'informació sobre el Banc del Temps i també un punt d'informació sobre la moneda social "La Turuta".


Mercat de 2a mà 2El mercat de segona mà s'obrirà a les 10 h i al llarg de tot el matí serà possible comprar i intercanviar productes a les 310 parades que, un cop més, aconsegueixen un 100% d'ocupació de les places disponibles. L'objectiu de la iniciativa és consolidar un espai on, a més de comprar, vendre i intercanviar, els visitants es conscienciïn lúdicament de les problemàtiques mediambientals.

Mercat de 2a mà 1

Mercat de 2a mà 1

Consulta totes les notícies relacionades amb:

Neteja, residus i reciclatge
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració