Menú

Tercera edició del Tastets d’horts de Vilanova i la Geltrú

Comparteix:
26/06/2017 14:37

Intercanvi de productes i experiències de producció ecològica i de proximitat

Dissabte 1 de juliol, de 10 a 13 h, es portarà a terme el III Tastet d'Horts de Vilanova i la Geltrú a la Masia Nova. Aquesta activitat està dirigida a petits horticultors no professionals que facin i/o vulguin dur a terme agricultura ecològica i de proximitat a casa seva o en parcel·les urbanes, i a persones interessades en el tema.
Després de l'experiència de les dues edicions anteriors, l'Ajuntament de VNG i l'Associació ECOL3VNG proposen de nou una trobada entesa com un espai d'intercanvi d'excedents de producció de temporada utilitzant la moneda social de Vilanova i la Geltrú: la Turuta.

El Tastets és també com un espai per compartir experiències i d'aprenentatge col·lectiu. La mida de la producció no és important, qualsevol petit excedent pot ser intercanviat. A més, en aquesta ocasió Juan de Dios García Herrero parlarà de plantes remeieres.

Per participar en la trobada cal enviar un correu electrònic a intercanvis.turutes@gmail.com, indicant el tipus de productes a intercanviar i quina quantitat. La inscripció es pot fer també al telèfon o al watsap 664.76.01.61. o a l'oficina de Canvi Local els dijous de 18 a 20 h, situada al CRIA, carrer Bonaire, 1.

Tastets d'horts

Tastets d'horts

Consulta totes les notícies relacionades amb:

Neteja, residus i reciclatge
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració