Pla d'Actuació Municipal (PAM)

PAM 2019-2023

Pla d'Actuació Municipal de Vilanova i la Geltrú

JUSTÍCIA SOCIAL

2. 1. 7 - Millorarem la borsa de lloguer social i crearem una borsa específica d’habitatges compartits i impulsarem l’accés a l’habitatge de les persones joves
Responsable polític
Serra Albet, F. Xavier

Responsable tècnic
Samarra Montserrat, Gloria

Objectius de Desenvolupament Sostenible vinculats
  • 10. Reducció de les desigualtats
  • 11. Ciutats i comunitats sostenibles

Anotacions de seguiment

Data: 14/01/2022
Comentari: L'any 2022 és previst reforçar les feines de captació d'habitatges per a destinar-los a finalitats socials amb la creació d'un nou programa de foment de la Borsa de Lloguer Assequible.

Data: 30/06/2021
Comentari: Ja s'ha realitzat la convocatòria de Lloguer Jove de 2021, que actualment està en fase de revisió de sol·licituds.

Data: 16/02/2021
Comentari: L'any 2020 s'han realitzat 11 nous contractes de lloguer a la Borsa de Mediació en Lloguer Social, sumant un total de 89 habitatges gestionats per la Borsa.

Pressupost

AnyImport% fons propis% fons externs
2021150.000100 0

Comentaris ciutadania

1 valoracions  (1/0)




Afegeix el teu comentari

Nom
Correu electrònic

Comentari

Normes de participació i condicions d'ús
L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú no es fa responsable del contingut dels comentaris i es reserva el dret de retirar o eliminar-ne qualsevol que no respecti les altres opinions, que utilitzi un llenguatge ofensiu, difamatori, racista, violent o que atempti contra la dignitat de les persones o la legalitat vigent.



IP: 18.206.12.157
Introdueix el codi del captcha

(Només es visualitzarà el teu nom, la data i el comentari)

Altres compromisos de l'àmbit