La Nit del Turisme i el Comerç reconeix establiments per la innovació, sostenibilitat, trajectòria, comunicació i projecció de VNG
Vilanova i la Geltrú tindrà un pla estratègic per enfortir el comerç local. Ho va anunciar ahir el regidor de promoció de ciutat, Jordi Medina, en la celebració de la Nit del Turisme i el Comerç. La vetllada va servir per reconèixer establiments locals en els àmbits de la sostenibilitat, la innovació, la trajectòria, la comunicació i la projecció de VNG.
Jordi Medina va explicar que l'Ajuntament destinarà 1,5 milions d'euros a accions de suport al teixit comercial. En aquest sentit sentit, l'alcaldessa, Olga Arnau, va voler fer un “reconeixement a tots els que heu estat treballant dur en temps difícils”, en referència a les restriccions que han patit durant la pandèmia els sectors comercials i turístic, i els va encoratjar “a seguir treballant plegats”.
La festa del Turisme i el Comerç va distingir amb el premi a la innovació 2022 a Beneïda Bogeria, per la seva trajectòria, al Restaurant Marejol, per l'aportació a la projecció de la ciutat, a Vilanova Sub, per la Comunicació, a Freilka, i per la sostenibilitat, al restaurant El Dinou.
També van rebre la menció especial 2022 pel seu 75è aniversari Vins Aviñó, i pel 50è aniversari el Bar del Mercat, Tabacs Estanc 14, la Pastisseria Blanch i l'Hotel Ceferino.
La vetllada també va reconèixer la tasca envers la ciutat de Montse Andreu Domingo, com a expresidenta de l'associació de comerciants, a Viu Comerç, al Gremi d'Hostaleria de Vilanova i la Geltrú i a Visit Vilanova.
La celebració va comptar amb la presència de la diputada delegada de Turisme de la Diputació de Barcelona, Abigail Garrido, i del gerent del Servei de Comerç de la Diputació de Barcelona, Sergi Vilamala.
La celebració es va fer al restaurant Marejol, presentada per l'actor vilanoví Jordi Rios.