Menú

VNG presenta Visit Vilanova al sector de l'hoteleria i la restauració

Comparteix:
26/05/2021 11:02

El nou portal web és una eina de difusió i comercialització de productes i serveis turístics

L'Ajuntament de VNG va presentar ahir al sector de la restauració i dels allotjaments turístics el nou projecte de comercialització de productes, serveis i activitats turístiques, visitvilanova.cat. La nova eina neix per millorar el posicionament de les activitats vinculades al turisme (hoteleria, restauració, serveis...) i la imatge i projecció de Vilanova i la Geltrú com a destinació amb un turisme de qualitat i sostenible.

Aquest nou portal web servirà per donar a conèixer tot allò que es pot fer a la ciutat i funcionarà en paral·lel a l'activitat que es duu a terme de projecció des de Vilanova Turisme i des de l'àmbit municipal.

El regidor de Turisme, Jordi Medina va explicar que les dues plataformes apostaran per un turisme diversificat, de qualitat i sostenible on la gastronomia hi té un paper destacat. "Si la setmana passada presentàvem el portal web de Vilanova Turisme, aquesta presentem el projecte de Visit Vilanova de la mà d'Estació Nàutica. Les dues eines reflecteixen que Vilanova i la Geltrú cada cop està més ben posicionada turísticament, però, que és una ciutat que selecciona el tipus de turisme. Apostem per un turisme amable, inclusiu, de qualitat i sostenible que posi en valor tots els atractius que ja tenim a la nostra ciutat" va dir Medina.

El regidor va aprofitar la trobada per anunciar la redacció del nou Pla de màrqueting turístic i el disseny d'unes campanyes gastronòmiques que es duran a terme des de l'Ajuntament. Tant una acció com l'altra formen part del Pla de Reactivació Econòmica i Social que s'ha desenvolupat amb la participació dels agents econòmics i socials de Vilanova i la Geltrú.

De fet el portal visitvilanova.cat era l'última acció programada del Pla de màrqueting turístic vigent abans de la redacció del nou Pla, que preveurà accions des del 2021 al 2025. Algunes d'aquestes accions es van presentar en el marc de la sessió de treball.

"La nostra ciutat històricament no ha apostat pel turisme" recordava Jordi Medina, "ara, però, amb tot aquest treball tècnic i amb la col·laboració de l'Ajuntament amb els diferents sectors, el turisme forma part de la nostra manera d'entendre la ciutat i d'exercir la nostra capitalitat. D'aquí que parlem d'una gran varietat de turisme i cada cop esdevinguem una destinació turística amb més reconeixement. El turisme ja forma part de la nostra estratègia de ciutat i ja esdevé una activitat amb repercussió directa en molts sectors econòmics de Vilanova i la Geltrú".

En el mateix encontre celebrat a l'Hotel Cèsar es van exposar les dades d'un estudi sobre el posicionament en línia d'aquests establiments de la nostra ciutat en les plataformes d'opinió, anàlisi i avaluació existents.

Trobada amb els establiments de restauració

Trobada amb els establiments de restauració

La web de serveis turístics visitvilanova.cat

La web de serveis turístics visitvilanova.cat

La trobada amb representants dels hotels i allotjaments

La trobada amb representants dels hotels i allotjaments

Consulta totes les notícies relacionades amb:

Reactivem VNG, Turisme
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració