Menú

VNG estrena una àmplia línia de productes de marxandatge amb les icones de la ciutat

Comparteix:
04/12/2020 14:05

Ventalls, llapis, imants, samarretes, tasses, llibretes i altres objectes, a la venda a la botiga de la plaça de la Vila

Vilanova i la Geltrú ha posat a la venda una línia pròpia de productes amb la imatge gràfica de la marca de la ciutat i els seus elements més representatius. Des d'aquesta setmana es poden adquirir a l'Oficina de turisme de la plaça de la Vila elements com ventalls, llapis, imants, samarretes, tasses, llibretes o cartells, amb la imatge de VNG.

És la primera vegada que la ciutat té una línia pròpia de marxandatge. El regidor de Promoció Econòmica, Jordi Medina, explica que aquesta és una línia d'acció que recull el Pla de màrqueting turístic, i que els productes estan pensats tant per la gent de VNG com per qui visita la ciutat. "Volem que la gent s'apropiï aquestes icones, les faci més seves, una mica d'orgull de ciutat, i després en l'àmbit de projecció, que els turistes que venen puguin comprar un producte propi i s'enduguin un bon record".

Jordi Medina creu que de cara a les festes de Nadal el marxandatge "és un bon objecte perquè cagui el Tió o perquè ens puguem regalar". Estan a la venda al punt d'Informació Turística de la plaça de la Vila, 11 (antic INEM), de De dilluns a divendres de 10 a 13 h.

El disseny i elaboració dels productes s'ha fet amb els ingressos de la taxa turística, "és una manera d'injectar més diners a la línia turística i a les polítiques de projecció de ciutat" destaca el regidor de Promoció Econòmica.

Productes de marxandatge de VNG

Productes de marxandatge de VNG

.

.

.

.

Consulta totes les notícies relacionades amb:

Turisme
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració