Menú

Seminari sobre la discapacitat psíquica i el medi aquàtic

Comparteix:
20/04/2007 0:00

El curs, recolzat per la Diputació de Barcelona, se celebrarà durant el mes de maig a les instal·lacions del Complex Esportiu Parc del Garraf

L'Ajuntament de VNG i l'Àrea d'Esports de la Diputació de Barcelona organitzen el Seminari "La Discapacitat Psíquica i el medi aquàtic". El curs neix com a resposta a la demanda detectada entre els tècnics esportius municipals, per tal de facilitar-los els recursos i eines adients per treballar amb el col·lectiu de discapacitats psíquics, en el medi aquàtic. 

El Seminari s'inscriu dins el programa "Veuràs el que ets capaç de fer" de l'Àrea d'Esports de la Diputació de Barcelona que, des de diverses modalitats formatives, vol oferir un ampli ventall de propostes a tots els tècnics esportius municipals per tal que puguin donar resposta a la demanda de tots els ciutadans i ciutadanes, independentment de les seves característiques individuals. 

Els continguts del Seminari tractaran des de les possibilitats que representa el mitjà aquàtic com a medi terapèutic i educatiu, fins a la metodologia en el medi aquàtic i les seves corresponents activitats. La durada del curs és de 10 hores i s'impartirà de manera gratuïta els dies 12 i 26 de maig, al Complex Esportiu Municipal Parc del Garraf, de VNG. Les inscripcions es poden fer a través del departament d'Esports de l'Ajuntament de VNG.
Complex Esportiu Municipal Parc del Garraf

Complex Esportiu Municipal Parc del Garraf

Consulta totes les notícies relacionades amb:

Esport
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració