08/10/2014 14:56
Diversos establiments de restauració se sumen a la festa amb l'elaboració de plats tradicionals d'arreu del món
La celebració a Vilanova i la Geltrú de la primera
Festa de la Diversitat Cultural, compta amb gran nombre d'entitats i associacions culturals, socials i lúdiques, gràcies a les quals s'ha confeccionat un extens programa d'activitats.
El dissabte 11 d'octubre, des de les cinc de la tarda i fins la nit, la plaça de la Vila i els carrers del voltant seran l'escenari de tallers i actuacions musicals que tenen com a objectiu mostrar la riquesa cultural de la població vilanovina, i alhora conèixer les diferents entitats que treballen diàriament per afavorir la convivència des del respecte a la diferència. (
tota la informació aquí)
La gastronomia és també un tret cultural diferencial i alhora integrador. És per aquest motiu que diversos establiments de restauració, ubicats al voltant de la plaça de la Vila han decidit sumar-se a la Festa elaborant diverses propostes culinàries.
Caoba, Celler de Can Solà, Carpeta Moderna, La Poperia, Lizarran, Sinatra i Taverna la Petita, oferiran plats d'origen brasiler, mexicà, africà o suïs. Així com també elaboracions d'una cuina que ens es més propera, com la manxega o la basca. (
més informació)