Menú

Afectacions al trànsit per la realització del programa 'Divendres' de TV3, des de VNG

Comparteix:
09/09/2010 11:25

Des de dilluns i fins dijous vinent la ciutat serà protagonista del programa de les tardes de Televisió de Catalunya

La setmana vinent, els dies 13, 14, 15 i 16 de setembre, Vilanova i la Geltrú esdevindrà el plató exterior des dels quals es realitzarà el programa 'Divendres' de Televisió de Catalunya. Des de la capital del Garraf es faran diverses connexions diàries mentre dura el programa, des del passeig Marítim a la cruïlla amb la rambla de la Pau (davant el monument a Fracesc Macià).

Aquest fet però, ocasionarà algunes afectacions de trànsit en aquest punt de la ciutat:

*No es podrà estacionar entre la rambla de Joan Baptista Pirelli i el pas de vianants de la rambla de la Pau, excepte a la zona d'aparcament de motocicletes pròxima a la rambla de la Pau.
*No es podrà estacionar al vial del Port entre el carrer de Joan Oliver i la rambla de Joan Baptista Pirelli.
*Ocupació i tall de trànsit del carril mar (sentit Barcelona) del passeig Marítim, entre el carrer del Gas i la rambla de Joan Baptista Pirelli, de les 9 h, del dilluns 13, a les 21 h del dijous 16 de setembre.
*Tallat el carril muntanya (sentit Tarragona) entre el carrer de les Canàries i la rambla de Joan Baptista Pirelli, de les 15 a les 20 h, del dilluns 13 al dijous 16 de setembre, desviament dels vehicles pel vial lateral del port. En el tram comprès entre el carrer de les Canàries i el carrer del Gas, estarà permès l'estacionament de vehicles.

També es produiran alguns canvis en el recorregut de l'autobús urbà:

*L1: Des de les 9h del dilluns 13, a les 23 h del dijous 16 de setembre les parades de l'autobús del tram entre la rambla de la Pau i la rambla de Joan Baptista Pirelli tindran una ubicació provisional al passeig del Carme a la cruïlla amb el carrer del Gas; i al passeig del Carme a la cruïlla amb la rambla de Joan Baptista Pirelli.

*L2: De les 15 a les 20 hores els dies 13, 14, 15 i 16 de setembre. Les parades situades en aquest tram es faran de forma provisional pel vial lateral del port i estaran situades al passeig Marítim a la cruïlla amb el carrer del Gas i al passeig del Carme a la cruïlla amb la rambla de Joan Baptista Pirelli.

Les parades del transport escolar es traslladen al vial lateral del port.
transit passeig marítim

transit passeig marítim

Consulta totes les notícies relacionades amb:

Transport públic i mobilitat
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració