Menú

Es presenta el joc de Vilanova i la Geltrú

Comparteix:
09/12/2015 14:13

Es tracta d'un joc de taula que reprodueix carrers, comerços, empreses, entitats i indrets representatius de la ciutat

L'emprenedor lleidatà Enric Cervera ha creat ‘El Joc de Vilanova', un divertit joc de taula ambientat a la ciutat, on els jugadors poden recórrer els carrers que coneixen, aturar-se als establiments on compren habitualment i, fins i tot, comprar-los. La mecànica d'aquest joc per gaudir en família és una barreja entre el ‘Monopoli' i el ‘Joc de l'Oca': consta d'un tauler amb els principals carrers de la ciutat, les botigues vilanovines de tota la vida, així com empreses i entitats, i els indrets i monuments més representatius. També consta de targetes, sis fitxes-personatge i un parell de daus.

L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú dóna suport a la difusió d'aquesta iniciativa com a eina de projecció de ciutat, per la qual cosa la regidora d'Economia, Hisenda, Seguretat i Recursos Humans, Glòria García ha assistit a la roda de premsa de presentació, acompanyant l'equip impulsor del projecte de l'empresa T-Conecta: l'emprenedor Enric Cervera i la dissenyadora gràfica de les imatges d'aquest joc, la vilanovina Glòria Fort.

García ha destacat que "aquest joc de taula és ideal per iniciar les criatures en els llocs emblemàtics i comerços de la ciutat. Els que som de Vilanova i la Geltrú n'estem enamorats, i hem de fer que la gent s'enamori de la nostra ciutat".

Justament això és el que destacava Enric Cervera, que agraïa la col·laboració que ha rebut en tot moment tant de l'Ajuntament com dels comerços que s'hi han implicat: "Vilanova viu molt la seva ciutat, la gent de Vilanova i la Geltrú està molt per fer projectes de ciutat". Per això va escollir la il·lustradora Glòria Fort, que "ha sabut interpretar la ciutat fent un disseny divertit, diferent, i molt vilanoví".

Joc de Vilanova detallEl "Joc de Vilanova" tindrà un preu de venda al públic recomanat de 26€, i es posarà a la venda als comerços de joguines i llibreries. Comptarà amb una tirada de 1.500 jocs, dels quals una part seran cedits a l'Ajuntament, que els farà arribar a escoles, centres cívics i casals d'avis a fi que grans i petits puguin començar a gaudir-ne.

Segons el creador, els comerços vilanovins gaudeixen d'un gran impacte de marca, són protagonistes del joc i capten l'atenció de les famílies, potenciant la imatge d'implicació amb la ciutat i aconseguint un impacte promocional intemporal d'alta qualitat. D'aquesta manera, utilitzen un element promocional innovador i personal i formen part de la vida dels futurs consumidors de la ciutat.

La primera iniciativa d'aquest empresari va ser el 2010 amb "El Joc de Lleida", del qual se n'han venut ja més de 3.000 unitats. Des d'aleshores s'hi han anat afegint ciutats com Girona, Tarragona, Mataró, Manresa, Reus, Terrassa, Igualada, i ara Vilanova i la Geltrú.

Joc de Vilanova

Joc de Vilanova

Consulta totes les notícies relacionades amb:

Comerç
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració