Comptats Dimarts Contats
Hora del conte els dimarts a les 17h al Mercat de Mar
Als Mercats Municipals de Vilanova i la Geltrú, a partir del 23 d'abril, comença una CAMPANYA de SENSIBILITZACIÓ oberta a la ciutadania, per tal de reduir la utilització d'envasos de plàstic a l'hora d'anar a comprar.
La iniciativa es promou des del Mercat del Centre i del Mercat de Mar, proposant una sèrie de reptes relacionats amb els hàbits de compra i atorgant punts i premis a les persones que ho facin.
COMPRAR ALS MERCATS DE VILANOVA I LA GELTRÚ FENT SERVIR ENVASOS REUTILITZABLES TÉ PREMI!!!
Té premi perquè és un benefici pel medi ambient i perquè es pot obtenir regals i descomptes importants...
Com pots participar??? Molt fàcil
1- Descarrega't al teu mòbil l'aplicació GO ZERO WASTE (trobaràs en la difusió de la campanya el teu codi QR per fer-ho). Si no vols participar amb el teu mòbil, agafa una targeta de participació que trobaràs als mercats.
2- Fes tots els reptes que puguis.... són aptes per a tothom i de diferents graus de dificultat.
3 - Guanya premis i descomptes.....
MÉS INFORMACIÓ AQUÍ sobre LA CAMPANYA.
MERCAT DEL CENTRE
De dilluns a divendres de 8 a 14 h
Dissabtes de 7 a 14:30 h
Dimarts i divendres de 17 a 20 h
MERCAT DE MAR
De dilluns a dissabte de 8 a 14 h
Dimarts i divendres de 17 a 20 h
Recordeu que és obligatori l'ús de la mascareta
PROPERS FESTIUS
Divendres 15 d'abril
Dijous 14 d'abril obert com un divendres
El mercadal de divendres es farà dijous 14 d'abril
Dilluns 18 d'abril
Dilluns 6 de juny
Divendres 24 de juny
Dijous 23 de juny obert com un dissabte
Divendres 5 d'agost
Dijous 4 d'agost obert com un dissabte
Dilluns 15 d'agost
Dimecres 12 d'octubre
Dimarts 1 de novembre
Dimarts 6 de desembre
Dijous 8 de desembre
Dilluns 26 de desembre
El 9 de desembre es va presentar l'estudi que analitza la situació actual de l'agricultura, la ramaderia, la pesca i l'horticultura a Vilanova i la Geltrú, i que identifica accions de millora a curt, mitjà i llarg termini, esdevenint una eina de planificació per a la millora del sector primari local.
El Pla Estratègic ha estat elaborat pel CREDA, el Centre de Recerca en Economia i Desenvolupament Agroalimentari, que compta amb el suport de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i l'Institut d'investigació i tecnologia agroalimentàries IRTA.
Podeu consultar el document AQUÍ.
Més informació:
- Propostes per millorar la producció, la comercialització i el coneixement del sector primari de VNG
- Vilanova ja compta amb un pla estratègic del primer sector amb accions de millora