Biblioteca Municipal Joan Oliva i Milà Ajuntament de Vilanova i la Geltrú

Biblioblog – Fora del prestatge

La última mentira, Mary Kubica

collage última mentira La novetat d’aquesta setmana de gènere negre és la novel·la de Mary Kubica, La última mentira.
 

‘Pero ¿suicidarse? No. Nick no. Jamás. Tenía mucho por lo que vivir: su clínica, nuestra familia. Jamás se habría quitado la vida, y menos así, con Maisie en el coche. Pero aquellos que tienen tendencias suicidas no siempre piensan con claridad y se ven invadidos por una abrumadora sensación de desesperación, por la necesidad de hacer que dasaparezca, hacer que pare. De prono me imagino a Nick con el pie en el acelerador, con aquel árbol a la vista, avanzando por Harvey Road con una única cosa en mente: poner fin a su vida. logo blog genere negre_AMB LLETRESSe me llenan los ojos de lágrimas y empiezo a llorar. Nick no, por favor. Nick no. Aunque tal vez le devoraba la culpa. Tal vez había terminado su aventura con Melinda Grey y ella amenazaba con contármelo, y entonces no vio otra manera de remediar la situación más que acabar con su vida.’


 
I què ens explica l’autora?
 
La Clara Solberg, el personatge femení, es queda vídua. En principi, el marit mor en accident de cotxe en el qual també viatjava la seva filla de quatre anys, que en surt il·lesa. Mary Però dies més tard, la Maisie, la nena, comença a tenir malsons, cosa que posa en la mare en alerta.
el dubte de si realment va ser un accident, la Clara es posa a cercar la veritat: qui voldria el seu marit mort? I per què? I la seva ment va al fons dels pensaments més obscurs…
 

‘Theo no es ajeno a la fuerza bruta; los hematomas que tiene Emily en el cuello dan fe de eso. Nick y él nunca fueron amigos; llamó a la policía para denunciar a mi marido. Se quejó de él. Tal vez quería vengarse.
Y de pronot la cabeza me da vueltas, los pensamientos lógicos y la sensatez se hunden lentamente. No puedo pensar. Mi madre mató a Nick, de esto estaba segur hasta hace pocos minutos.’


 
La història està narrada combinant retrocesos al passat dels últims mesos en la vida del personatge masculí, en Nick, amb la investigació de la Clara.
 
 
Mary Kubica viu a Chicago. És llicenciada en història i literatura americana. Altres llibres que ha escrit són:
 

una buena chica una chica desconocida No llores

 

  • Una buena chica
  • Una chica desconocida
  • No llores
  •  
    Llibres
     
    El llibre a les biblioteques VNG.
     
    Biblioteca Joan Oliva i Milà.
     

    Logo Generalitat

    Cap comentari per ara. Tu pots ser el primer.

    Deixa un comentari