Menú

COVID-19: ATENCIÓ I ASSESSORAMENT SOBRE HABITATGE

Nova prestació municipal extraordinària per persones afectades pel COVID-19

Consulteu aquí com sol·licitar la prestació per pagar el lloguer dels mesos d'abril i maig de 2020. Termini obert fins el 31 de juliol.

Servei d'Atenció Urgent en habitatge pel COVID-19

L'Oficina Local d'Habitatge ha habilitat un nou servei per atendre persones en risc d'impagament o de pèrdua del seu habitatge per situacions de salut o econòmiques derivades del context de crisi pel coronavirus.

S'hi poden adreçar llogaters, titulars d'hipoteca, propietaris d'habitatges llogats que vulguin arribar a acords amb els arrendataris i altres persones que estiguin en risc de pèrdua de l'habitatge a causa d'aquesta situació causada pel COVID-19.

També us informem sobre els AJUTS URGENTS D'HABITATGE PER COVID19 i els AJUTS AL PAGAMENT DE LLOGUER que podeu sol·licitar.

Donada la situació de confinament general, aquest servei es presta preferentment per via telefònica i per correu electrònic des de l'Oficina Local d'Habitatge:

Per telèfon: 93.814.00.00 , marcant les extensions 2068  o 2069, de 9:30 a 14 h, de dilluns a divendres

Per correu electrònic: habitatge@vilanova.cat

Servei d'Atenció Urgent en habitatge pel COVID-19
T'ha sigut útil aquesta pàgina? Si No
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració
Utilitzem cookies per garantir-vos una millor experiència al web. Si continueu navegant, entendrem que n'accepteu el seu ús. Més informació D'acord