Tràmits i gestions

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Seu electrònica > Tràmits > Detall

Tràmits

Model general de sol·licitud (tràmits no especificats al Catàleg de Tràmits)

TRÀMIT MUNICIPAL

Aquest tràmit genèric fa referència als tràmits que pots fer amb l'Ajuntament i no tenen una representació específica al Catàleg de Tràmits i Gestions (potser perquè no són massa freqüents). En aquests casos, pots fer servir el Model general de sol·licitud (català) o el Modelo general de instancia (castellà) per portar-la al Registre municipal (OAC). També pots fer-ho per Internet al Formulari l'Ajuntament t'escolta si el que vols és demanar informació o comunicar una incidència, queixa o suggeriment.
Si la tramitació que vols realitzar requereix la autentificació de qui inicia el tràmit (denúncies, al·legacions...), cal que la instància es registri personalment a la OAC.

Informació general

Qui el pot demanar?
- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.
Impresos del tràmit

Com es pot tramitar

Presencialment
Cal omplir el document "Model general de sol·licitud" o el "Modelo general de solicitud" i portar-lo a:
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 010 / 938143900

Temes relacionats

Fitxes relacionades

 
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00
Última actualització: 19/06/2013