Menú

VNG inicia la temporada d'estiu renovant l'aposta pel turisme de qualitat i sostenible

Comparteix:
01/07/2021 11:07

Ajuntament i agents econòmics presenten noves accions i material de dinamització

Vilanova i la Geltrú va iniciar ahir la temporada turística d'estiu amb la presentació de nous materials i noves accions de dinamització del sector. Un servei d'itineraris turístics guiats, la campanya gastronòmica “Museus a la carta”, la guia turística de la ciutat en quatre idiomes, plànols turístics en set idiomes, i nou marxandatge de la ciutat són alguns dels elements per fer més atractiva l'estada a VNG.

L'alcaldessa de VNG, Olga Arnau, es va mostrar convençuda de la recuperació del sector, després d'haver patit els efectes de la Covid-19, “la temporada d'estiu és un període molt especial per a la ciutat, en què molts sectors sumen esforços per fer de Vilanova i la Geltrú una ciutat atractiva on passar l'estiu, tant per a visitants com per a residents”.

El regidor de Promoció de Ciutat, Jordi Medina, va destacar el treball conjunt entre l'Ajuntament i les entitats econòmiques per recuperar l'activitat afectada per la pandèmia, “estem fent campanyes per incentivar la recuperació dels sectors afectats”. Medina es va mostrar convençut de l'èxit de les iniciatives i va apostar per un turisme sostenible i de qualitat a VNG, “ha arribat l'estiu i estem amb molta força per tirar endavant, així ho demostren els segells de qualitat que hem aconseguit”, va dir, en referència a la renovació del Certificat Biosphere per a la ciutat, les platges i les oficines d'informació turística, l'adhesió a la Carta Europea de Turisme Sostenible a través del Parc Natural del Garraf i l'obtenció del segell Safe Travel per garantir les condicions higièniques de la destinació.

Medina va anunciar també el nou vídeo promocional de la ciutat que compta amb el protagonisme de l'actor vilanoví Jordi Rios. El vídeo es troba en fase de postproducció i es presentarà les pròximes setmanes.

Altres elements que reforcen l'aposta pel turisme a VNG aquesta temporada són la posada en marxa del trenet turístic fins a l'11 de setembre, les noves lones per l'estand promocional de Vilanova i la Geltrú destinat a fires, i la posada en marxa de la marca Visit Vilanova, conjuntament amb l'Estació Nàutica Vilanova i la Geltrú, per tal de comercialitzar productes turístics.

 

Presentació de la campanya gastronòmica Museus a la Carta

La campanya Museus a la Carta ofereix al llarg dels mesos de juliol i agost entrades gratuïtes pels museus de VNG. Qualsevol persona que faci una despesa major de 50 euros a un restaurant adherit rebrà una entrada gratuïta per a qualsevol museu de la ciutat o un val de 2 x 1. Les entrades són vàlides fins a finals d'any.     

La presentació de la temporada turística es va fer a l'Espai Far, amb la presència dels gremis, entitats econòmiques, empreses turístiques, museus de VNG i institucions públiques. Les persones assistents van poder escriure els seus desitjos per l'estiu i penjar-los en una xarxa.

La presentació es va fer a l`Espai Far

La presentació es va fer a l'Espai Far

Nou marxandatge de Vilanova i la Geltrú

Nou marxandatge de Vilanova i la Geltrú

El regidor de Projecció de Ciutat i l`alcaldessa

El regidor de Projecció de Ciutat i l'alcaldessa

Les persones assistents van penjar en una xarxa els seus desitjos

Les persones assistents van penjar en una xarxa els seus desitjos

Consulta totes les notícies relacionades amb:

Museus, Turisme
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració