Menú

El comerç, la restauració i les platges són els principals punts d'interès de VNG

Comparteix:
16/06/2022 15:23

El pla de màrqueting turístic 2022-2025 referma l'aposta per la qualitat i la sostenibilitat

El Pla de Màrqueting Turístic de Vilanova i la Geltrú 2022-2025 destaca que el comerç, la restauració i les platges són els principals punts d'interès de la ciutat. Avui s'ha presentat públicament el document estratègic que fixa els propòsits en relació amb la promoció turística de VNG. El regidor de Promoció de Ciutat, Jordi Medina, ha posat l'accent en els potencials "que ens marca el Pla: la restauració, el comerç i les platges, i, en segon lloc, l'oferta cultural".

El document marca objectius pels pròxims tres anys, com ara augmentar la reputació de VNG com a destí turístic. "Les dades ja són bones" diu Jordi Medina, "estem al voltant d'un 8,3 i volem incrementar-lo. Indica que la ciutat té molts atractius, molts potencials, hem d'anar millorant cada cop més per augmentar la satisfacció".

El Pla de Màrqueting Turístic proposa un total de 61 accions a dur a terme, com ara l'embelliment dels punts d'entrada de la ciutat, o la implantació d'un sistema d'intel·ligència turística, que reculli i analitzi dades en relació amb l'activitat turística.

El document també analitza aspectes a millorar, com ara el dèficit de places hoteleres a la ciutat o la mala connexió del càmping Vilanova Park amb el nucli urbà. En aquest sentit, el regidor de Promoció de ciutat explica que "hi ha un projecte de fer un carril bici fins al càmping, és una de les línies del govern, continuem demanant subvencions per poder fer realitat aquest projecte".

La presentació d'aquest matí ha comptat amb la presència de representants polítics i agents econòmics que han participat en l'elaboració del Pla. També hi ha assistit la diputada delegada de Turisme de la Diputació de Barcelona, Abigail Garrido, que ha parlat de la recuperació del sector turístic després de la pandèmia, afirmant que aquesta recuperació ha d'incorporar "noves claus com la sostenibilitat i tendències com l'enoturisme".

La proposta fins a 2025 enllaça amb el Pla anterior, que en els darrers anys ja ha treballat per millorar turísticament Vilanova i la Geltrú. "El nou Pla ens indica que el que hem anat fent està bé, ha tingut els seus fruits, però encara hi ha molt a desenvolupar" afirma Jordi Medina. Accions com la creació de Visit Vilanova, per comercialitzar experiències turístiques en són un exemple.

La presentació del Pla de Màrqueting turístic, al Ceferino

La presentació del Pla de Màrqueting turístic, al Ceferino

Consulta totes les notícies relacionades amb:

Turisme
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració