Menú

Campanya de suport al patrimoni, el comerç i la restauració de la ciutat de la mà de Temps de Vi

Comparteix:
22/06/2020 13:48

L'objectiu és promocionar establiments i llocs emblemàtics de Vilanova i la Geltrú

Durant els mesos de juny i juliol els perfils de les xarxes socials de Temps de Vi donaran a conèixer espais emblemàtics de la ciutat, com el Museu Romàntic Can Papiol, el Museu Biblioteca Víctor Balaguer o l'Espai Far, a més de restaurants, bars, comerços i els dos mercats municipals.

Seran més de 30 càpsules àudiovisuals on es presenta breument l'espai i es fa un tast de vins guiat pels propietaris dels locals o per l'equip de Temps de Vi.

Aquesta iniciativa encaixa perfectament amb les mesures i accions que es contemplen en el Pla de Dinamització Econòmica de VNG. El regidor de Promoció Econòmica i Projecció de Ciutat, Jordi Medina, destaca que el pla preveu aprofitar els esdeveniments de la ciutat per dinamitzar el comerç local i incentivar el consum als comerços, restaurants i serveis de Vilanova i la Geltrú. “Les circumstàncies d'enguany ens han obligat a fer un Temps de Vi virtual, i no hem pogut muntar tots els estands com cada any. Amb tot, volem que a la ciutat es respiri Temps de Vi, i per això hem organitzat aquesta campanya audiovisual donant a conèixer a través del vi diferents indrets patrimonials de la ciutat i diferents establiments comercials de la capital”, ha dit Medina.

La fira Temps de Vi s'ha hagut de celebrar enguany de manera virtual a causa de les mesures imposades per la crisi del coronavirus. Des de l'organització i des de l'Ajuntament se'n fa una valoració molt satisfactòria. Com diu el regidor, “els tasts de vins virtuals han estat un èxit i ja han vingut per quedar-s'hi. El mateix passarà amb aquesta implicació dels establiments comercials de la ciutat”. L'objectiu és que els agents econòmics tinguin un paper destacat i es facin partícips de les diferents fires i esdeveniments que es duen a terme a la ciutat. La Regidoria de Promoció Econòmica ho impulsa en col·laboració amb les entitats econòmiques de la ciutat: “Ara més que mai és quan més convé aprofitar les diferents ocasions que es presenten per dinamitzar el nostre comerç i animar la gent a fer vida pels carrers de la nostra ciutat. El comerç forma part del nostre dinamisme i de la capital econòmica i comercial que som”, destaca Jordi Medina.

Aquesta campanya de suport al patrimoni, el comerç i la restauració de la ciutat forma part dels trets característics de la fira Temps de Vi, que aposta per la promoció de la cultura vilanovina des de diferents punts de vista, des de l'arquitectònic, amb la celebració d'actes a espais emblemàtics de la ciutat, fins a l'artístic i gastronòmic, amb sopars maridatges a diferents restaurants.

Els tastos virtuals han estat tot un èxit. Foto: Temps de Vi

Els tastos virtuals han estat tot un èxit. Foto: Temps de Vi

Consulta totes les notícies relacionades amb:

Comerç, Fires, Mercats
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració