Menú

Les persones usuàries de la Teleassistència afectades per l'avaria de telèfon al sector de la rambla del Castell rebran una targeta SIM per restablir el servei

Comparteix:
20/12/2019 12:23

L'Ajuntament es posa a disposició de les persones afectades per tal de poder gestionar la incidència amb la companyia Movistar de manera conjunta

Avui fa un mes, el 20 de novembre, es va produir una avaria de telèfon al sector entre el carrer de la Providència i la rambla del Castell, que va deixar sense servei a un nombre indeterminat de persones usuàries del servei de Teleassistència.

La regidora de Dependència de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, Maria Mercè Mateo, ha explicat que des del moment que es va tenir coneixement d'aquesta situació es van realitzar gestions des de diversos departaments i serveis de l'Ajuntament, amb l'objectiu de conèixer l'abast de la situació i intentar trobar una solució com més aviat millor. "S'han fet gestions directes des d'Alcaldia, des de la plataforma, des del CAPI i des d'Urbanisme, entre d'altres, per tal de realitzar un seguiment de l'afectació. Això ens ha permès constatar que el perímetre és força extens, per la qual cosa creiem que el volum de persones afectades és alt"

Mercè Mateo ha dit que un cop van saber que l'avaria afectava els domicilis amb línia de coure, i que en aquests hi viuen persones grans amb el servei de teleassistència contractat, l'Ajuntament va demanar a la Diputació i a l'empresa que gestiona el servei a la ciutat, el llistat de llars per tal de poder-s'hi posar en contacte. Una llista que a hores d'ara no ha estat encara facilitada. "Per nosaltres és molt important saber el número d'afectats, per aquest motiu demanem a les persones que encara no ho han fet, que ens ho notifiquin mitjançant qualsevol dels serveis municipals, i que també facin una instància a l'OMIC".

Com a solució provisional a aquesta problemàtica, la regidora ha explicat que l'empresa que gestiona el servei facilitarà, de manera transitòria, una targeta SIM que permetrà utilitzar la teleassistència, mentre no quedi resolta l'avaria. A banda, també ha volgut recomanar a les persones afectades que es posin en contacte amb la companyia telefònica i demanin un canvi de la línia de coure per la de fibra òptica. Aquest canvi es fa en 24 hores i per ells és totalment gratuït.

Maria Mercè Mateo, regidora de Dependència

Maria Mercè Mateo, regidora de Dependència
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració