Menú

Campanya de promoció turística a ràdio i premsa de Vilanova i la Geltrú

Comparteix:
28/07/2011 13:24

L'Ajuntament ha iniciat accions de difusió sobre les potencialitats de la ciutat com les platges, la festa i el comerç amb el lema 'Vilanova i la Geltrú, gaudeix-ne'

Vilanova i la Geltrú es promociona aquesta setmana a nivell català amb anuncis a la ràdio i a la premsa nacional per difondre les potencialitats de la ciutat a nivell turístic. Les platges, la festa, el comerç, la cultura, la gastronomia i l'esport són alguns dels elements que serveixen per explicar la ciutat més enllà de la comarca.

Ahir va començar una campanya de falques de ràdio a RAC1 que anirà acompanyada per una sèrie d'anuncis i reportatges de la ciutat a la revista 'Què Fem?' . A més dissabte passat també es va publicar un reportatge centrat en la qualitat de les platges de Vilanova i la Geltrú a l'especial de El Periódico de Catalunya.

La campanya utilitza el lema 'Vilanova i la Geltrú, gaudeix-ne', que és també el lema de la guia turística de la ciutat.

El regidor de Promoció Econòmica i Comunicació, Gerard Figueras, considera 'importantíssim explicar tot el que tenim a la nostra ciutat perquè la gent ens esculli com a destí per a les seves vacances i les seves visites'. Figueras considera que la ciutat té molts atractius com les platges de qualitat i l'excel·lent oferta comercial, i que tot això 'fa que Vilanova i la Geltrú sigui un destí de primer ordre que hem de donar a conèixer'.

La campanya té una durada prevista de 20 dies.

Escolta la falca AQUÍ

Campanya publicitat mitjans nacionals

Campanya publicitat mitjans nacionals

Consulta totes les notícies relacionades amb:

Activitat econòmica
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar l'experiencia del visitant a la nostra web
Moltes gràcies per la teva col·laboració