Vilanova tema a tema

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Vilanova tema a tema > Medi ambient > Tràmits > Detall

L'espai de medi ambient i sostenibilitat

Cèdula d'habitabilitat - Sol·licitud de Duplicat

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

TRÀMIT D'ALTRES ADMINISTRACIONS

La cèdula d'habitabilitat és necessària per:
a) Transmetre un habitatge en venda, lloguer o cessió d'ús
b) Donar-se d'alta dels serveis d'aigua, electricitat, gas, telecomunicacions i altres serveis. 

Les cèdules concedides a partir de l'entrada en vigor del Decret 141/2012 tenen una vigència de 25 o15 anys,  segons tipologia. Les anteriors tenen una vigència de 10. A cada cèdula es recull la data de caducitat. 

Per saber si l'habitatge té concedida cèdula d'habitabilitat o no, i si aquesta és vigent o no, cal fer la consulta al 012 tot indicant l'adreça de l'habitatge. Us diran si l'habitatge disposa de cèdula d'habitabilitat i quan es va concedir.

Si s'extravia el document de cèdula durant el termini en què encara és vigent, es pot demanar un duplicat, que s'expedeix de forma gratuïta per a l'interessat/ada.

Preu:

0

Tramitar en linia

Informació general

Qui el pot demanar?
- El propietari o llogater de l'habitatge.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.
Requeriments

- Per sol·licitar un duplicat de cèdula cal que aquesta sigui vigent. Un cop caducada, caldrà tramitar-la de nou.

Procediments

Presentar la sol·licitud on line o presencialment adjuntant la documentació requerida. Podrà recollir el duplicat quan l'avisin des de l'Oficina Local d'Habitatge.

Temps mitjà de resolució
1 dia
Impresos del tràmit

Documentació necessària

La documentació que cal aportar , segons els cas, és:

Propietari de l'habitatge:  Escriptura de compravenda o nota registral que acrediti que és el titular (només a efectes de comprovació, no cal fotocòpia), i DNI .
Llogater: Contracte d'arrendament vigent (a efectes de comprovació) i DNI .
Representant del propietari: Escriptures de compravenda (a efectes de comprovació). DNI del representant i del propietari. Autorització del propietari.

Com es pot tramitar

  Presencialment
A les oficines indicades
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 010 / 938143900
  Tramitable al Servei de Tramitació Avançada (requereix certificat digital)

Per Internet (on Line i amb certificat digital) cal emplenar la sol·licitud genèrica on line, adjuntar la sol·licitud especifica i la documentació requerida.

La documentació que cal aportar , segons els cas, és: 
Propietari de l'habitatge:  Escriptura de compravenda o nota registral que acrediti que és el titular (només a efectes de comprovació, no cal fotocòpia), i DNI .
Llogater: Contracte d'arrendament vigent (a efectes de comprovació) i DNI .
Representant del propietari: Escriptures de compravenda (a efectes de comprovació). DNI del representant i del propietari. Autorització del propietari.



Accés al formulari
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00
Última actualització: 31/01/19