Vilanova tema a tema

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Vilanova tema a tema > Participació i Cooperació > Tràmits > Detall

L'espai de Participació i Cooperació

Sol·licitud genèrica (tràmits no especificats al Catàleg de Tràmits)

TRÀMIT MUNICIPAL

El Registre General, és l'instrument que permet controlar el flux de comunicació entre l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i la ciutadania o altres organitzacions i que dóna fe de si s'ha produït o no aquesta comunicació. La seva finalitat és preservar els drets dels ciutadans i els de la mateixa Administració. L'anotació al Registre de la teva sol·licitud et permet tenir constància de la seva recepció per part de l'Ajuntament i inicia el còmput dels terminis legals. Alguns dels tràmits que pots realitzar amb l'Ajuntament requereixen, com a pas inicial, l'anotació al Registre de la sol·licitud adient.

 

Canal presencial

Aquest tràmit, "Sol·licitud genèrica", fa referència a tots aquells tràmits que pots fer amb l'Ajuntament i no tenen una representació específica al Catàleg de Tràmits i Gestions (potser perquè no són massa freqüents). En aquests casos, pots fer servir el Model general de sol·licitud (en la seva versió catalana, aranesa o castellana) per portar-la al Registre municipal (OAC).

 

Canal electrònic (via internet)

També es pot realitzar l'anotació al Registre per via telemàtica, a través del Servei de Tramitació Avançada (veure requeriments). Aquest sistema funciona tots els dies de l'any, durant les 24 hores del dia. A efectes de còmputs de terminis, la recepció de documents en un dia inhàbil es considerarà efectuada el primer dia hàbil següent.

Es pot registrar per via telemàtica mitjançant la "Sol·licitud genèrica" qualsevol tràmit que pots fer amb l'Ajuntament i que no tingui un formulari de sol·licitud en línia específic al Catàleg de Tràmits i Gestions.

Abans d'utilitzar la instància genèrica en línia cal comprovar al Catàleg de Tràmits si el tràmit que vols realitzar té ja associat un formulari en línia específic que permet realitzar la mateixa gestió, d'una manera més adequada. Consulta la relació de tràmits i com es poden realitzarQuan les sol·licituds que disposin d'un formulari específic, siguin realitzades a través de la instància genèrica, es requerirà a l'interessat/da que en un termini de deu dies faci servir el formulari correcte. En cas de no fer-ho, es considerarà que desisteix de la seva petició.

Un cop la instància s'ha enviat, el registre emetrà automàticament un justificant de la recepció, que deixarà constància del seu número d'assentament.

Tramitar en linia

Informació general

Qui el pot demanar?
- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.
Temps mitjà de resolució
Quan es recepciona es traspassa al Servei corresponent immediatament
Impresos del tràmit

Com es pot tramitar

  Presencialment
Cal omplir el document "Model general de sol·licitud" o el "Modelo general de solicitud" i portar-lo a:
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 010 / 938143900
  Tramitable al Servei de Tramitació Avançada (requereix certificat digital)

Tramitació mitjançant el Servei de Tramitació Avançada. Requereix l`ús de certificat digital i signatura electrònica.



Accés al formulari

Classificació del tràmit

© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00
Última actualització: 10/05/18