Tràmits i gestions

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Seu electrònica > Tràmits > Detall

Tràmits

Estatuts i bases d'actuació, modalitats: compensació bàsica i compensació per concertació, del sistema de reparcel·lació

Període de tramitació

La tramitació es troba regulada a l'article 119 del Text refós de la Llei d'Urbanisme

Termini de la sol·licitud

 

TRÀMIT MUNICIPAL

Tramitació de l'expedient del document fins que s'aprovi. Informació oberta sobre l'expedient durant el perióde d'informació pública

Preu:

Ordenança Fiscal núm. 10

Tramitar en linia

Informació general

Qui el pot demanar?
El representant de la Junta de Compensació
Temps mitjà de resolució
No hi ha termini legalment establert, en tant que depén del resultat de l'exposició pública i de les possibles modificacions del document
Observacions
  • En relació amb la informació del document, l'interessat/ada pot ser derivat/ada per a una consulta tècnica a la persona idònia.
  • Les despeses de publicació aniran a càrrec de l'interessat.
  • Altra documentació que exigeixi la legislació vigent.
Impresos del tràmit

Documentació necessària

  • 1 exemplar en suport paper
  • Suport electrònic, segons criteris de la Generalitat de Catalunya, juntament amb la instància.
  • Altra documentació que exigeixi la legislació vigent.

Com es pot tramitar

Presencialment
A les oficines indicades
 
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
 
Oficina d´Urbanisme
Plaça de la Vila, 8
Tramitable al Servei de Tramitació Avançada (requereix certificat digital)

 

Tramitació mitjançant el Servei de Tramitació Avançada. Requereix l'ús de certificat digital i signatura electrònica.



Temes relacionats

 
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00