Tràmits i gestions

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Seu electrònica > Tràmits > Detall

Tràmits

Teleassistència domiciliària

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

TRÀMIT MUNICIPAL

Informació sobre el servei que funciona a través de la línia telefònica i que permet a l'usuari, davant una situació d'emergència i tan sols prement un botó, establir contacte verbal directe i immediat amb una central receptora, que li oferirà la resposta més adient a les seves necessitats. Té l'objectiu de donar seguretat, tranquil·litat i acompanyament a les persones que visquin soles. Funciona les 24 hores del dia i els 365 dies de l'any

Preu:

Servei gratuït

Informació general

Qui el pot demanar?
Persones de més de 80 anys que visquin soles de forma permanent, però a més han de tenir alguna de les següents situacions: problemes cardiovasculars, respiratoris, problemes de mobilitat importants i/o risc de caigudes,o discapacitat visual severa
Procediments
Cal adreçar-se a Serveis Socials per fer la sol·licitud. Les persones que no poden desplaçar-se fins a les dependències dels Serveis Socials poden sol.licitar la visita al domicili
Temps mitjà de resolució
S'estableixen uns criteris de priorització per accedir al servei
Observacions
Servei municipal d'atenció personalitzada. És necessari que la persona disposi de telèfon i xarxa elèctrica en el seu domicili.

Documentació necessària

Informe mèdic

Com es pot tramitar

Presencialment
A les oficines indicades
 
Oficina de Serveis Socials i Salut
Carrer del Marquesat de Marianao, 2 BX

Temes relacionats

 
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00