Tràmits i gestions

Mapa web

Índex alfabètic

Tràmits

Sol·licitud de mediació

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

TRÀMIT MUNICIPAL

A les ciutats moltes vegades es produeixen diferències i malentesos entre les persones i els col·lectius que dificulten la convivència.

La mediació és una eina útil que s'encarrega de fer del conflicte una oportunitat per avançar cap a l'acord i la millora de la convivència. La seva finalitat és facilitar que les parts implicades trobin la millor solució a la situació plantejada.

Tramitar en linia

Informació general

Qui el pot demanar?
Les persones interessades i veïnes de Vilanova i la Geltrú
Procediments

Es pot sol·licitar de manera presencial, emplenant la sol·licitud i presentant-la a l'OAC. També des de l'Administració Oberta (web municipal).

Si es vol més informació es pot consultar via telefònica o per correu electrònic a mediacio@vilanova.cat

Temps mitjà de resolució
Segons cada cas
Observacions

Horaris del servei:
De dilluns a divendres de 9.30h a 14h
Dilluns i dimecres de 17h a 19 h
Telèfon: 93 814 76 13

Impresos del tràmit

Com es pot tramitar

Presencialment
A les oficines indicades
 
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tramitable a la Carpeta Ciutadana (no requereix CIP ni certificat digital)

Mitjançant Carpeta Ciutadana, sense necessitat de certificat digital



Accedir al tràmit
Aquest tràmit no requereix CIP ni certificat digital. Tot i així, pots consultar com accedir a l'Administració Oberta i a la meva Carpeta (Carpeta Ciutadana), per disposar de totes les funcionalitats que t'ofereix.

Temes relacionats

 
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00