Tràmits i gestions

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Seu electrònica > Tràmits > Què fer si... > Vull posar en marxa una entitat o una associació > Detall

Tràmits

Alta al Registre municipal d'entitats

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

TRÀMIT MUNICIPAL

Sol·licitar donar d'alta una entitat al registre municipal d'entitats

Informació general

Qui el pot demanar?
Totes les entitats sense ànim de lucre que tinguin el seu domicili social dintre del terme municipal de Vilanova i la Geltrú i que prèviament estiguin inscrites al Registre General d'Associacions de la Generalitat de Catalunya o en altres registres públics.
Procediments

Es recomana passar per l'Oficina de Participació, abans de presentar la sol·licitud a la OAC (Oficina d'Atenció Ciutadana), per poder comprovar que la documentació que s'adjunta sigui la requerida.

Temps mitjà de resolució
3 mesos
Impresos del tràmit

Documentació necessària

a) Escrit en què se sol·liciti la inscripció (sol·licitud)
b) Estatuts de l'Entitat (fotocòpia)
c) NIF (fotocòpia de la Targeta d'Identificació Fiscal)
d) En cas de ser una delegació, certificat de l'entitat central que acrediti l'esmentada delegació dintre de Vilanova i la Geltrú, i adjuntant les dades de contacte pertinents (només en el seu cas)

Com es pot tramitar

Presencialment
En aquestes oficines:

OAC (Oficina d'Atenció Ciutadana)

Servei de Participació Ciutadana

Temes relacionats

Fitxes relacionades

 

Normativa relacionada

© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00