Tràmits i gestions

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Seu electrònica > Tràmits > Detall

Tràmits

Sol·licitud de vot de les candidatures a Paborde/Pabordessa de Festa Major 2019 presentades per les entitats culturals o associacions de veïns

Fora de termini

Període de tramitació

Des del 4 al 18 de juny de 2018

Termini de la sol·licitud

Fins el 18 de juny de 2018

TRÀMIT MUNICIPAL

L'ajuntament de Vilanova i la Geltró obre un període de presentació de candidatures per a l'elecció de dos/dues Pabordes/ses de la Festa Major 2019, representants/es de les entitats culturals que consten al Registre Municpal d'Entitats. S'inclou en aquest apartat les AAVV que tinguin una activitat cultural constada durant tot l'any.

L'elecció de les persones de la Pabordia que representaran a les entitats culturals de la ciutat van a càrrec de les mateixes associacions. Qualsevol associació cultural registrada al RMEA o AAVV que tingui una activitat cultural constatada durant tot l'any, podrà donar el seu vot a la candidatura que ho desitgi si ho demana mitjançant aquest tràmit.

Informació general

Qui el pot demanar?
Qualsevol entitat cultural o AAVV amb activitat cultural inscrita en el RMEA
Requeriments

- Ser una associació cultural o AAVV amb activitat cultural inscrita al RMEA que hagi sol.licitat aquest tràmit

Procediments

Podran participar en l'elecció amb dret a vot les entiats que compleixin els requeriments i que hagin fet la sol.licitud prèvia.

Les associacions i entitats culturals inscrites al RMEA que no vulguin presentar candidatura també podran assistir a la votació i tindran dret a vot sempre que ho hagin demanat mitjançant el tràmit corresponent.

La persona que exercirà el dret a vot, haurà d'acreditar-se el dia de la votació mitjançant document identificatiu i portar una certificació de l'entitat signada per la presidència i la secretaria amb el segell de l'entitat on consti el seu nom i la seva representació.

La votació dels i les representants de les associacions culturals inscrites en el RMEA, serà el dia 4 de juliol, a les 20,45 hores, a la Sala Noble de la Casa Olivella (plaça de la Vila, 12, 1r).

Impresos del tràmit

Com es pot tramitar   (Fora de termini)

Presencialment
A les oficines indicades
 
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tramitable a la Carpeta Ciutadana (no requereix CIP ni certificat digital)

Mitjançant Carpeta Ciutadana, sense necessitat de certificat digital



Aquest tràmit no requereix CIP ni certificat digital. Tot i així, pots consultar com accedir a l'Administració Oberta i a la meva Carpeta (Carpeta Ciutadana), per disposar de totes les funcionalitats que t'ofereix.

Temes relacionats

 
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00