Tràmits i gestions

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Tràmits > Detall

Tràmits

Presentació de candidatura a Paborde/Pabordessa de Festa Major 2018 presentades per les associacions participants a les cercaviles de Festa Major

Període de tramitació

Des del 5 al 19 de juny de 2017

Termini de la sol·licitud

Fins el 19 de juny de 2017

TRÀMIT MUNICIPAL

L'ajuntament de Vilanova i la Geltró obre un període de presentació de candidatures per a l'elecció de dos/dues Pabordes/ses de la Festa Major 2018, representants/es de les associacions participants a les cercaviles de FM.

Les normes de funcionament de la Pabordia aprovades pel Ple de l'Ajuntament en data 8 de maig de 2017, preveu l'elecció de 2 pabordes/eses representants de les associacions participants a les cercaviles de FM. Per aquest motiu, les esmentades associacions poden presentar una candidatura per esdevenir membre de la Pabordia 2018.

Tramitar en linia

Informació general

Qui el pot demanar?
Qualsevol associació participant a les cercaviles de Festa Major
Requeriments

- Ser una entitat participant a les cercaviles de FM i estar inscrita en el RMEA

- Aportar la documentació requerida

- Una mateixa persona no pot presentar la seva candidatura com a membre de la Pabordia en representació d'una entitat i a títol individual.

Procediments

Podran participar en l'elecció amb dret a vot les entitats que compleixin els requeriments i que hagin fet la sol.licitud prèvia en el tràmit "Sol.licitud de vot de les candidatures a Paborde/Pabordessa de Festa Major 2018 presentades per les associacions participants a les cercaviles de Festa Major".

Les associacions participants a les cercaviles de FM que no vulguin presentar candidatura també podran assistir a la votació i tindran dret a vot sempre que ho hagin demanat mitjançant el tràmit "Sol.licitud de vot de les candidatures a Paborde/Pabordessa de Festa Major 2018 presentades per les associacions participants a les cercaviles de Festa Major".

La persona que exercirà el dret a vot, haurà d'acreditar-se el dia de la votació mitjançant document identificatiu i portar una certificació de l'entitat signada per la presidència i la secretaria amb el segell de l'entitat on consti el seu nom i la seva representació.

La votació dels representants de les associacions participants a les cercaviles de FM, serà el dia 6 de juliol, a les 20 hores, a la Sala Noble de la Casa Olivella (plaça de la Vila, 12, 1r).

Impresos del tràmit

Documentació necessària

- L'entitat o associació presentarà escrit de presidència i secretaria de l'entitat o associació formalitzant la candidatura on constarà el nom de la persona que presenten.

- Caldrà adjuntar a la sol.licitu una fotografia i un document que respongui, com a mínim, a les qüestions següents:

- Edat del candidat/a

- Definir la visió de la tasca de paborde/ssa

- Coneixement d'altres membres de la Pabordia

- Quin temps es pot dedicar a la tasca de la Pabordia des de l'elecció fins a la Festa Major

- Experiència en la gestió de recursos i/o activitats

- Explicar la visió de la Festa Major de Vilanova i la Geltrú

- Propostes d'aportació per a la nova edició de la Festa Major

- Altres aportacions que el/la candidat/a consideri escaients

Com es pot tramitar

Presencialment
A les oficines indicades
 
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Tel.: 010 / 938143900
Per internet

Mitjançant Carpeta Ciutadana, sense necessitat de certificat digital



Accedir al tràmit

Temes relacionats

 
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00