Tràmits i gestions

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Seu electrònica > Tràmits > Detall

Tràmits

Aportacions de la ciutadania en els reglaments i normes municipals

Període de tramitació

En funció de cada reglament

Termini de la sol·licitud

 

TRÀMIT MUNICIPAL

A través d’aquest tràmit, la ciutadania pot fer aportacions a les normes i reglaments municipals prèviament a la seva aprovació inicial, en compliment d’allò que disposa l’article 133. Participació dels ciutadans en el procediment d’elaboració de normes amb rang de llei i reglaments de la nova Llei 39/2015 de procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. 

Més informació sobre els mecanismes de consulta, audiència i informació públiques en AQUEST ENLLAÇ (enllaç a la nostra web de participació) 

Actualment, a través d’aquest tràmit es poden fer aportacions sobre: 

- Proposta d’un nou reglament del Defensor de la Ciutadania
(Del 2 al 28 de desembre de 2016)

Informació general

Qui el pot demanar?
- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.
Temps mitjà de resolució
A determinar en cada cas amb serveis jurídics

Com es pot tramitar

Per correu electrònic
participacio@vilanova.cat  

Temes relacionats

 
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00