Tràmits i gestions

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Seu electrònica > Tràmits > Detall

Tràmits

Sol·licitud de certificat de no existència de deutes del contribuent

Període de tramitació

 

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

TRÀMIT MUNICIPAL

L'Ajuntament certifica, a data d'expedició de l'esmentat certificat, l'existència o no de deutes d'acord amb les bases de dades on consten impostos i tributs municipals.

Informació general

Qui el pot demanar?
- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.
Procediments
Presentar la sol·licitud a l'Oficina d'Atenció Ciutadana mitjançant la sol·licitud genèrica, acompanyada de la documentació personal corresponent.
Temps mitjà de resolució
3 dies
Impresos del tràmit

Documentació necessària

- Sol·licitud genèrica.
- Presentació del document d'identitat personal (persona interessada); de l'autorització i dels documents personals (en cas de representants); de la targeta d'identificació fiscal, el document d'identitat i l'autorització de representació/escriptura de poders en cas de societats/empreses.

Com es pot tramitar

Presencialment
A les oficines indicades
 
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8

Temes relacionats

 
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00