Tràmits i gestions

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Tràmits > Detall

Tràmits

Presentació a les proves de selecció de personal de l'Ajuntament i/o els seus organismes dependents

Període de tramitació

 

Termini de la sol·licitud

Aquell establert en la convocatòria específica

TRÀMIT MUNICIPAL

Presentació de documentació requerida i mèrits, per part d'un/a ciutadà/na, per tal d'optar a participar a un procés de selecció de personal en l'administració pública local. 
La informació sobre les convocatòries en curs i passades, es pot trobar en aquest enllaç.

Informació general

Qui el pot demanar?
- La persona interessada o afectada pel tràmit, o un/a representant degudament autoritzat/da.
Requeriments

Els establerts a les Bases Generals i a la convocatòria específica.

Procediments

Caldrà presentar la sol·licitud, amb l'autoliquidació corresponent a les taxes, la documentació requerida i la corresponents als mèrits al·legats, al Registre General d'Entrada (OAC).

Impresos del tràmit

Com es pot tramitar

Presencialment
A les oficines indicades
 
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8

Temes relacionats

 
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00