Tràmits i gestions

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Seu electrònica > Tràmits > Detall

Tràmits

Sol·licitud de targeta d'aparcament de transport col·lectiu per a persones amb discapacitat i mobilitat reduïda

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

TRÀMIT MUNICIPAL

Sol·licitud adreçada a facilitar a les persones jurídiques o físiques de l'àmbit del treball assistencial, inserció laboral, etcètera, una targeta d'aparcament per a facilitar la mobilitat amb el vehicle destinat a transportar persones amb la mobilitat reduïda

Informació general

Qui el pot demanar?
Persones físiques o jurídiques titulars de vehicles adaptats destinats al transport col·lectiu exclusiu de persones amb disminució per mobilitat.
Requeriments
- Veure apartat Documentació necessària.
Temps mitjà de resolució
1 mes
Silenci administratiu

Per la naturalesa del tràmit no es contempla

Impresos del tràmit

Documentació necessària

- Fotocòpia compulsada, o bé original i fotocòpia, del CIF de l’entitat.
- Fotocòpia compulsada, o bé original i fotocòpia, del DNI de la persona representant legal de l’entitat.
- Fotocòpia compulsada, o bé original i fotocòpia, dels Estatuts de l’entitat.
- Fotocòpia compulsada, o bé original i fotocòpia, del permís de circulació del vehicle.
- Fotocòpia compulsada, o bé original i fotocòpia, de la fitxa tècnica del vehicle.

Com es pot tramitar

Presencialment
A les oficines indicades
 
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8

Temes relacionats

 
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00