Tràmits i gestions

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Seu electrònica > Tràmits > Detall

Tràmits

Presentació de consultes, queixes i/o suggeriments sobre el Codi d'Ètica i Bon Govern

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

TRÀMIT MUNICIPAL

Podran presentar sol·licitud davant la Comissió d’Ètica i Bon Govern qualsevol ciutadà o ciutadana o bé qualsevol integrant de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú que consideri que s’ha vulnerat alguns dels principis ètics o de conducta que es recullen en l’esmentat codi o bé que vulgui fer alguna consulta o suggeriment sobre el codi d'Ètica i Bon Govern

Tramitar en linia

Informació general

Qui el pot demanar?
- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.
Procediments

Veure a documents relacionats del tràmit

Temps mitjà de resolució
Màxim 45 dies naturals
Impresos del tràmit

Com es pot tramitar

Presencialment
A les oficines indicades
 
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8
Per telèfon
Caldrà concertar hora a través del
tel. 93 814 00 00 ext. 1066
Per correu electrònic
rsc@vilanova.cat  
Tramitable a la Carpeta Ciutadana (no requereix CIP ni certificat digital)

Mitjançant Carpeta Ciutadana, sense necessitat de certificat digital



Accedir al tràmit
Aquest tràmit no requereix CIP ni certificat digital. Tot i així, pots consultar com accedir a l'Administració Oberta i a la meva Carpeta (Carpeta Ciutadana), per disposar de totes les funcionalitats que t'ofereix.

Temes relacionats

 
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00