Tràmits i gestions

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Seu electrònica > Tràmits > Detall

Tràmits

Sol·licitud de certificat d'inscripció en el Registre Municipal d'Unions Civils

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

 

TRÀMIT MUNICIPAL

Document que certifica la inscripció d'una prella en el Registre Municipal d'Unions Civils de l'Ajuntament de Vilanova, fins l'any 2017



L'esmentat certificat pot ser positiu (és a dir, la parella consta inscrita en el Registre Municipal i com a tal es certifica); o negatiu (és a dir, la parella no consta inscrita en el Registre Municipal i com a tal es certifica). Els certificats negatius d'inscripció de vegades són sol·licitats per administracions com l'INSS o altres.

Informació general

Qui el pot demanar?
- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.
Procediments

Cal presentar-se a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, amb la documentació d'identitat corresponent, i fer la sol·licitud per escrit especificant el tipus de certificat que es requereix, així com el motiu pel qual es sol·licita.

Temps mitjà de resolució
Deu dies laborables
Impresos del tràmit

Documentació necessària

* Presentació d'instància genèrica indicant el certificat sol·licitat, i la motivació.

Com es pot tramitar

Presencialment
A les oficines indicades
 
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8

Temes relacionats

 
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00