Tràmits i gestions

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Tràmits > Detall

Tràmits

Sol·licitud de certificat històric d'empadronament o convivència al municipi

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

TRÀMIT MUNICIPAL

Document que certifica l'historial padronal de la persona sol·licitant, així com s-i s'escau- de la seva unitat familiar o de convivència.

El certificat, a diferència del volant d'empadronament, és una acreditació fefaent de l'historial padronal individual o col·lectiu; per tant, constitueix prova davant de qualsevol procés administratiu o judicial.

Informació general

Qui el pot demanar?
- La persona interessada o afectada pel tràmit.
- Un/a representant degudament autoritzat/da.
Procediments

Cal presentar-se a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, amb la documentació d'identitat corresponent, i fer la sol·licitud per escrit especificant el tipus de certificat històric que es requereix, així com el motiu pels quals es sol·licita.
Si el certificat és personal es lliura al moment en horari de 8 a 14 hores.

Temps mitjà de resolució
Deu dies laborables
Impresos del tràmit

Documentació necessària

* Presentació del document acreditatiu de la identitat, original i en vigor.
* Presentació d'instància gènerica indicant el certificat sol·licitat, i la motivació.

Com es pot tramitar

Presencialment
A les oficines indicades
 
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8

Temes relacionats

 
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00