Tràmits i gestions

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Seu electrònica > Tràmits > Detall

Tràmits

Informe tècnic i/o inspecció sobre l'estat de conservació d'un habitatge o immoble (Sol·licitat per llogater/a o persona afectada)

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

TRÀMIT MUNICIPAL

L'Oficina Local d'Habitatge està facultada per realitzar inspeccions i/o emetre informes tècnics sobre l'estat de conservació i manteniment dels habitatges o immobles ubicats dins el terme municipal de Vilanova i la Geltrú.

Aquests informes i inspeccions són realitzades pels tècnics municipals, prèvia sol·licitud del la persona titular del contracte de lloguer que resideix en l'immoble o de la persona que es veu afectada per una situació de risc o patologies en un habitatge, al·liena a la seva responsabilitat directa.
 

Informació general

Qui el pot demanar?
La persona interessada.
Procediments

L'Ajuntament recull la sol·licitud i el tècnic municipal es posa en contacte amb l'interessat/ada per concertar la visita. 

Posteriorment es notifica a l'interessat/ada l'informe corresponent i en cas que així ho determini el tècnic municipal, es dictarà ordre d'execució envers la propietat de l'habitatge o immoble per tal que prenguin les mesures oportunes per al seu arranjament.

Temps mitjà de resolució
1 mes
Observacions

Si voleu més informació, podeu adreçar-vos al Servei d'Atenció Ciutadana d'Habitatge, Pl. de la Vila,8  o bé trucar al 93.816.90.31

Impresos del tràmit

Com es pot tramitar

Presencialment
A les oficines indicades
 
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8

Temes relacionats

 
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00