Tràmits i gestions

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Seu electrònica > Tràmits > Detall

Tràmits

Orientació en matèria d'habitatge

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

TRÀMIT MUNICIPAL

L'Oficina Local d'Habitatge de Vilanova i la Geltrú ofereix a la ciutadania informació legal i assessorament gratuït en totes les matèries relacionades amb l'habitatge, el lloguer, la compra d'immobles, les comunitats de propietaris, els diversos règims de protecció oficial, i els ajuts al pagament d'habitatges inclosos en el Decret 75/2014, de 27 de maig, del Pla per al Dret a l'Habitatge.

Preu:

0 euros

Informació general

Qui el pot demanar?
- La persona interessada o afectada pel tràmit.
Requeriments

S'atendran les consultes sobre habitatges ubicats al municipi de Vilanova i la Geltrú.

Procediments

Per qualsevol consulta que volgueu fer, podeu adreçar un correu electrònic a: habitatge@vilanova.cat exposant els vostres dubtes o requeriments.

Si ho preferiu, podreu rebre atenció de forma presencial al Servei d'Atenció Ciutadana d'Habitatge, Pl. de la Vila, 8 (telf. 93 816 90 31). 

També podeu exposar la vostra consulta per escrit emplenant el model de sol·licitud general i lliurant-lo a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania, i una persona d'Habitatge es posarà en contacte amb vosaltres.

Temps mitjà de resolució
Immediat, o bé amb concertació de cita prèvia, segons la complexitat de la consulta.
Impresos del tràmit

Documentació necessària

Segons la consulta específica,  l'interessat/da haura d'aportar la documentació concreta que serveixi per avaluar el cas exposat (contractes de lloguer, notificacions, comprovants d'ajuts, etc.)

Com es pot tramitar

Presencialment
A les oficines indicades
 
Oficina Local d'Habitatge
Plaça de la Vila, 8
Per correu electrònic

Adreçant la consulta a:  habitatge@vilanova.cat

 

Temes relacionats

 
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00