Tràmits i gestions

Mapa web

Índex alfabètic

Ets a: Inici > Seu electrònica > Tràmits > Detall

Tràmits

Sol·licitud de certificat d'empadronament o convivència al municipi

Període de tramitació

Tot l'any

Termini de la sol·licitud

No n'hi ha

TRÀMIT MUNICIPAL

Document que certifica l'adreça on consta empadronada una persona.

El certificat, a diferència del volant, acredita fefaentment la residència individual o col·lectiva d’una persona, i per tant constitueix prova davant qualsevol procés administratiu o judicial.
 

Informació general

Qui el pot demanar?
La persona interessada o autoritzada
Procediments

Cal presentar-se a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, amb la documentació d'identitat corresponent. A la persona interessada se li lliurarà al moment en horari de 8 a 14 hores. 

Si la persona interessada no pot personar-se a l'OAC caldrà presentar l'imprès d'autorització degudament emplenat i amb la documentació requerida, Original i en vigor

Temps mitjà de resolució
Cinc dies laborables
Impresos del tràmit

Documentació necessària

Document acreditatiu de la identitat, original i en vigor

En cas d'autorització veure a l'imrpès 

Com es pot tramitar

Presencialment
A les oficines indicades
 
Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Plaça de la Vila, 8

Temes relacionats

 
© Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Plaça de la Vila, 8. 08800 Vilanova i la Geltrú Tel. 93 814 00 00